NAIL ME

Naglar, naglar, naglar. Omvårdnad, manikyrer, lackningar, nailart - you name it!

Nail Art Sunday: United in Pink

Kategori:

Jag vet, jag utlovade rosa redan i tisdags och planen var att jag skulle lägga upp rosa inlägg hela veckan (bilder fanns förberedda och allting) men om det var en berg-och-dal-bana innan känns det som om den är snäppet större nu.. Både dalarna och bergen blir större och större känns det som och bloggen har inte varit prio ett för tillfället... Förhoppningsvis ska mycket reda ut sig ganska snart, men i alla fall i två veckor, kanske en månad, till så kommer det att vara tunt med inlägg och framför allt med inspirerade sådana här.. Hoppas att jag inte tappar allt för mycket läsare under tiden - visserligen ska man blogga för sin egen skull men jag tror att de allra flesta bloggare håller med om att det är roligare att blogga när man ser att folk läser och reagerar på det man skriver.. Under tiden jag inte har vare sig skrivit eller läst blogg så har jag till exempel fått två stycken Liebster Awards som jag är mycket glad och tacksam över - när jag hinner och orkar så kommer det att komma upp här, det lovar jag!
 
Men ja, det var rosa och nail art som gäller. Under hel veckan har ju nagelbloggare över hela landet uppmärksammat Rosa Bandet och insamlingen till forskningen kring bröstcancer. Och idag är det Nail Art Sunday som vanligt, men med temat rosa bandet. Lela, som håller i NAS, skänker själv 20 kronor per deltagare som är med idag så jag tror och hoppas att det är många som är med idag. Gissningsvis är det fler som kör på samma idé som jag gör, men det är ju rätt så givet.
 
 
 
 
 
 
 
 
Gradienten är inte direkt något av det bästa jag har gjort. Bandet däremot blev jag ganska nöjd med, även om det var ungefär hundra gånger bättre innan jag bestämde mig för att rita dig strecken från årets design.. Överlag är jag inte helt nöjd med manikyren, men även mindre lyckade nailarts måste ju få vara med tänker jag.. Dessutom är det ju för en bra sak..Jag blev dock rätt mycket mer nöjd med min nailart från förra året..
 
Men seså, kila nu in hos Lela så kan jag nästan lova att ni kommer att få sen en massa snygga nailarts på det rosa temat! Dessutom kan ni slå en tjuvkik här nedanför, där ni kan hitta en massa nailarts, alla som varit med på United in Pink idag..
 
Tjipp!
 

Kommentarer

  • Lela säger:

    Du är inte ensam om att köra på det rosa bandet men det gör ingenting, framför allt inte en dag som denna. Ju fler rosa band ju bättre!

    Svar: Nej, inte var jag ensam om det inte, men samtidigt var det ju svårt att göra så mycket annat med det temat egentligen.. ;) och ja, fram för rosa bandet!
    Tove

    2013-10-20 | 23:14:16
    Bloggadress: http://www.lelack.se
  • Jennysjox säger:

    Jättesnyggt. Jag gillade de små strecken i...blir alltid så impad när man får till så tunna fina streck :-)

    Svar: Tack så mycket. Själv tyckte jag som sagt att det var bättre utan, tyckte mest att det kändes lite kladdigt och plottrigt. Men men, kul att höra att du gillade det!
    Tove

    2013-10-21 | 06:34:35
    Bloggadress: http://jennysjox.se
  • Helena säger:

    Jag tycker du ska vara jättenöjd med din maniky. Mycket fin och vad pilligt med dom små strecken.

    2013-10-21 | 14:16:13
    Bloggadress: http://www.lackycorner.com

Kommentera inlägget här: