NAIL ME

Naglar, naglar, naglar. Omvårdnad, manikyrer, lackningar, nailart - you name it!

Självdisciplin? Vad är det?

Kategori:

Ja, nej, men tror ni att jag kunde låta bli nagellacksområdet i affären när jag var och handlade den här gången då? Nej, så klart inte. 6 nya flaskor lack fick följa med hem (nej, inte kan jag begränsa mig till ett heller....), dock var en ytterligare en Vivid från Color club som presenterades här så den får inte vara med i det här inlägget.
 
Så, fem nya Color Club-lack finns nu hemma i hyllan för testning. Här kommer en snabb bildvisning, dock utan swatches, för det har jag inte hunnit än.
 
#956 Lavendarling, #878 Take me to your chateau och #952 Hydreangea kiss. Samtliga innehåller 15 ml.
 
#956 Lavendarling
 
#858 Take me to your chateau
 
#952 Hydrangea kiss
 

Limelight och Powerplay, 7ml vardera.
 
 
Limelight köpte jag för att jag, trots idog jakt, inte ännu har hittat ett lack som matchar min jobbklocka. Denna verkar, i alla fall så länge lacket är i flaskan, vara en perfect match så vi hoppas väl på att jakten äntligen är slut då. Folk verkar inte ha så mycket sinne för färger, för de anser att jag har matchat med klockan tidigare, även om det bara har varit i hyfsat rätt region av grönt och inte alls samma nyans. Så nu ska de få se hur det ser ut när en nagelnacksnörd varit framme - hoppas jag!
 
 
 
Powerplay är en fantastiskt intensiv rosalila färg, även om de inte riktigt framgår på bilden. Ska bli riktigt roligt att använda en dag.
 
 
Nu väntar jobbet (utan klockmatchade naglar..)! Ciao!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: