NAIL ME

Naglar, naglar, naglar. Omvårdnad, manikyrer, lackningar, nailart - you name it!

Nytt i samlingen

Kategori: Naglar

Så var det då åter dags för ett sånt där "Hej,-jag-heter-Tove-och-jag-är-nagellacksberoende"-inlägg.. Jag vet att en del gillar att se sådana här och ni andra får väl helt enkelt stå ut. Jag kan förvarna om att det är ett lite bildtungt inlägg.. ;) Även om införskaffandet inte är vid ett och samma tillfälle så är det ändå dags att visa upp vad som flyttat hem hit.. Ett par av lacken har ni redan sett, men så blir det ibland.. 
 
 
Chanel - Azuré och Bel-Argus
 
H&M - Blue Metal
 
Alanna Renee - It's a Girl!, It's a Surprise! och It's a Boy!
Det här köpte jag dubbla av och en omgång är på väg hem till vinnaren Martina!
 
Celestial - Jaqen H'ghar och Galactic Holo
 
Alanna - Renee Pacific
 
Vermelho - Heart of the Ocean
 
Nails Inc - Victoria
 
H&M - Super Blue och Glitter Blue
 
H&M - Glow In The Dark topcoat
 
Min vinst i Lelas nailart-tävling.. Nagelfolie, löst glitter, 3 fimo-stavar, 3 kartor stickers, 1 omgång nailwraps och två nagellack utan namn från Lovable Luxuries - tackar!
 

En del är köpt på rea, en del över nätet och lite har jag fått. En del av det har redan fått flytta in i själva samlingen, annat ligger fortfarande i korgen med otestade lack. Finns det något ni är extra sugna på att se kanske?

Kommentarer

  • helena säger:

    Åååh, jag undrar var du köpt Chanellacken? :)

    Svar: De är köpta på Matas i Malmö..
    Tove

    2014-01-22 | 08:28:36
  • Fröken Nilsson säger:

    Åh va många skönheter!!!
    Alanna - Renee Pacific är jag sugen på att se ;)

    2014-01-22 | 09:25:10
    Bloggadress: http://frokennilssonsfarger.blogspot.com
  • Lackert säger:

    Åh så många härliga lack :)

    2014-01-22 | 19:35:47
    Bloggadress: http://lackert.blogspot.se/

Kommentera inlägget här: