NAIL ME

Naglar, naglar, naglar. Omvårdnad, manikyrer, lackningar, nailart - you name it!

Grön Onsdag - skotskrutigt

Kategori: Naglar

Så har onsdagen kommit igen och precis som vanligt så är den grön - den första gröna det här året! Och självklart kan man inte missa det.. Mitt bidrag idag är en nailart jag gjorde för ett tag sen. Såg en liknande i lila som jag blev helt kär i och ville försöka återskapa. Vi kan väl nöja oss med att konstatera att den lila jag såg var snyggare och att jag kanske hade behövt öva liiiite till på det här..=) Men ja, grönt är det och inte helt åt skogen så det får vara med i alla fall! Man kanske dessutom kan konstatera att den hade varit snyggare på liiiite längre naglar än jag hade just då. Kanske dags att försöka en gång till kanske?
 
Basen är Vintage Mint från IsaDora. De andra två gröna lacken är jag lite osäker på vilka de är, men det är ett jellylack för att måla ränderna och ett mörkgrönt lack för att måla det överlappade fältet i alla fall. Det svarta och det vita är målat med akryl och en tunn pensel. Och ja, ljussättningen är lite sisådär den också.. ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
Vill man se mer grönt så är det Karin man ska surfa in till - hon samlar alla gröna bidrag och brukar göra ett finfint kollage på kvällen sen! Så in och kika vetja!
 

Kommentarer

  • Ann-Sofie/Colour it säger:

    Wow, det gillade jag. Sååå snyggt. :-)

    Svar: Tack så mycket!
    Tove

    2014-01-01 | 13:20:27
    Bloggadress: http://www.colourit.se
  • Lackert säger:

    Väldigt fint och härliga färger

    Svar: Tack så mycket!
    Tove

    2014-01-01 | 15:46:06
    Bloggadress: http://lackert.blogspot.se/
  • Lela säger:

    Kanonsnygg:) Lite längre naglar hade inte gjort ont men det gjorde sig super på denna längden också.

    Svar: Nej, men eller hur.. Lite längre naglar gör ju i och för sig sällan ont.. ;)
    Tove

    2014-01-01 | 21:06:09
    Bloggadress: http://www.lelack.se
  • Gelic' nail art säger:

    SJUKT SNYGGT!!! Tycker inte du ska vara missnöjd alls. Nu har jag också lust att göra detta ju! :D

    Svar: Tack så mycket.. Kör igång bara!
    Tove

    2014-01-05 | 21:20:09
    Bloggadress: http://gelicnailart.blogspot.se

Kommentera inlägget här: