NAIL ME

Naglar, naglar, naglar. Omvårdnad, manikyrer, lackningar, nailart - you name it!

Nail Art Sunday: tema - rött

Kategori: Naglar

Idag är det tema rött på Nail Art Sunday hos Lela.. På mina naglar är det dock knallrosa och inte alls rött, så det får bli en oldie and goldie här istället.. Visserligen är det röda inte det största inslaget på just den här manikyren, men det finns ju helt klart rött med i alla fall!
 
Basen här är Studio 54 från Kicks och resten är små spillbitar från en röd tyllunderkjol samt röd akrylfärg. Det är helt klart INTE en av de nailarts jag är mest nöjd med, det blev inte alls som jag ville och ytan känns väldigt ojämn och sådär. Gjorde manikyren efter inspiration från en Youtubefilm, men där bäddade hon in nätet i nagelbyggargelé - det hade kanske gett ett bättre resultat kan jag tänka mig. Att bara bädda in det i Seche Vite var nog en sämre variant.. ;)
 
 
 
 
 
 
Jag får hoppas att Lela godkänner detta på temat rött, men det ska nog gå bra. Vill man se mer rött så surfar man just idag alltså med fördel vidare till Lela och Nail Art Sunday.. Vill man istället se blått kan man med fördel kika tillbaka hit imorgon för Blå Måndag som vanligt.. =)
 
Tjipp!

Kommentarer

  • Lela säger:

    Kommer ihåg när du visade denna första gången:) Det är en kul manikyr.

    Svar: Tack! =) Själv är jag ju som sagt inte så nöjd, men det duger uppenbarligen till i alla fall två Nail Art Sunday för det.. ;)
    Tove

    2014-02-16 | 19:25:14
    Bloggadress: http://www.lelack.se

Kommentera inlägget här: