NAIL ME

Naglar, naglar, naglar. Omvårdnad, manikyrer, lackningar, nailart - you name it!

L'Oreal - Dating Coral

Kategori: Naglar

Nästa lack i kavalkaden av födelsedagslack är Dating Coral från L'Oreal som jag fick i present av Linda, @lindanr1 på Instagram. Precis som namnet avslöjar är det här ett korallrosa lack - en riktigt härlig färg men den passade sådär till min hudton tyvärr. Kanske hade det varit bättre nu när jag har fått liiiiite solbränna i alla fall. Lacket har också ett fint och ganska diskret skimmer i sig som helt klart lyfter det än mer.
 
Dating Coral kändes rätt skirt när jag målade med det men det täckte ändå bra på tre lager, vilket är det ni ser på bilderna. I gengäld mot den skira känslan var det lättmålat - både flaska och pensel var bra även om halsen på flaskan kanske är aningen för smal gentemot penseln men det var inga större problem ändå.
 
Jag är normalt sett inte så mycket för rosa och än mindre för korall men det här gick hem ändå av någon anledning - det kändes bra på naglarna! Surprise.. Dock såg jag nu när jag skriver inlägget att jag har fått riktigt dåliga bilder av lacket, de gör inte als det rättvisa.. De får nog tyvärr dock ändå duga för tillfället, men då har jag ju en bra anledning att bära lacket igen, eller hur!
 
 
 
 
 
 
 
Med i paketet från Linda kom ytterligare ett lack, som jag ska visa er framöver, som matchade Dating Coral riktigt bra! Men vad säger ni, visst är det snyggt på egen hand också?

Kommentarer

  • Linda säger:

    Ser fint ut, även om jag faktiskt i princip bara hade tänkt detta som underkläder till det andra lacket ;-) Kram!

    2014-08-07 | 09:37:54
    Bloggadress: http://nailorama.blogspot.com

Kommentera inlägget här: