NAIL ME

Naglar, naglar, naglar. Omvårdnad, manikyrer, lackningar, nailart - you name it!

Deltagare Blå Måndag

Kategori: Naglar

Ja, det här inlägget skulle ju kommit lite tidigare, men än så länge är det inte riktigt jag som styr över min tid - det finns det en liten tuttgalning som gör.. Men en länklista ska det komma i alla fall! =) Det var inte så himla många som var med idag, men det kunde en ju nästan räkna ut med lillfingret efter att det varit sommarstängt - vi får väl hoppas att ryktet att Blå Måndag är igång igen sprider sig till nästa vecka..
 
Men de bidragen som kom in håller ju hög kvalitutta i alla fall - alla var det lack jag gillade! :D
 

Fröken Nilsson var först på bollen och visar er ett alldeles dundertjusigt lack i blått och rött. Riktigt snygga bilder har hon fått till också!

 

Karin visar upp ett lack som hon verkar sådär nöjd med. Själv älskar jag färgen även om jag är lite halvskeptisk till finishen. Ett okänt märke för mig också, det är alltid lite extra roligt..

 

Vikab visar upp ett riktigt härligt blå-blått lack med tjusigt glitter i – helt klart något som gick hem hos mig i alla fall!

 

Emma visar er en av mina lemmings – det här lacket hade VÄÄÄLDIGT gärna fått finnas i min samling också. Men jag får väl nöja mig med Emmas snajdiga bilder av det istället..

 

Linda har, precis som jag, hittat riktiga fynd på H&M.. I hennes fall ett lugnt och ljuvt gråblått lack, inte direkt så jag är van att se Lindas naglar men riktigt snyggt!

 

My Nail Polish Online har visserligen inte anmält sig men med ett så blått lack MÅSTE en ju bara vara med på Blå Måndag! Jäklar i havet vad blått det var – coolt!

 

 Nu ska jag gå och krypa ner hos sambon och sonen - sannolikheten att han mycket snart är mer hungrig är ju inte så liten så..=) Ses imorgon, med fler födelsedagslack! Tjipp!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: