NAIL ME

Naglar, naglar, naglar. Omvårdnad, manikyrer, lackningar, nailart - you name it!

Blå Måndag: länklista

Kategori: Naglar

Så var det dags igen - sonen sitter hos sin pappa och jag har min härliga måndagskvällsritual; besöka deltagarna i Blå Måndag och se vilka skönheter ni har presenterat idag. Inte heller idag var det så supermånga som var med, men hellre kvalitet än kvantitet sägs det ju! (Och som jag har misshandlat Blå Måndag har det ju inte varit vare sig kvalitet eller kvantitet på ett tag så... Men bättring från min sida numera!)
 

Gelic var först ut och visar er ett lack som känns som om det kommer att passa perfekt till hösten. Härlig färg och ibland är det ju krämlacken som bara känns så rätt.

 

Vikab visar ett härligt somrigt semesterlack med fint glitter i. Perfekt för henne som fortfarande njuter av semester!

 

Karin visar upp ett lack med helt fantastisk färg – så jäkla härlig. Finishen är lite mindre min tekopp men det syns ju sällan på lite längre håll så.. Dessutom ett födelsedagslack det också, passar ju perfekt!

 

Linda visar upp ett sandlack som jag nog tyckte var betydligt snyggare än Linda själv gjorde, men så gillar jag också strukturlack liiiiite mer än hon gör. Och färgen! FÄRGEN! Jag tror dock det hade varit snyggare utan topplacket på.. ;)

 

My Nail Polish Online visar också ett schysst krämlack, även det här med en riktigt härlig färg. Perfekt nu till sommaren ju!

 

Christina visar en finfin nailart med blått som bas – riktigt snyggt och classy! Helt i min smak!

 

Hoppas att vi ses igen nästa vecka igen! Tills dess blir det fler födelsedagslack såklart! Tjipp!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: