NAIL ME

Naglar, naglar, naglar. Omvårdnad, manikyrer, lackningar, nailart - you name it!

Flormar - 310

Kategori:

Idag ska ni få se mitt go-to-lack när det kommer till vitt lack, Flormar 310. Det har länge funkat klockrent och varit en onecoater, nu har det nog blivit liiiiite segare och dessutom har jag bara ungefär en tredjedel kvar i flaskan, så jag får inte lika mycket med mig på penseln. Det gör att det inte längre är lika klockrent och att det inte funkar som en onecoater - men lacket är fantastiskt bra i alla fall! Det blir lite, lite ojämnt, men med ett lager Seche Vite på blir det amazing.. Framför allt är det ett fantastiskt lack som grundlack för nailart, på söndag ska ni nog få se en nailart med Flormar i botten..
 
Flormar har jag inte sett var man kan köpa någonstans i närheten, jag köpte mina på semesterresa till Turkiet. Lacket är dessutom grymt billigt - jag betalade ungefär 9 kronor för det, 1 euro. Härligt!
 
Så vad säger man:
Snabbtorkande
Hyfsat lättmålat
Täcker på 1-2 lager
Snyggt
 
Kan det bli något annat än win?
 
 
 
 
 
Men ja, nu börjar det ju som sagt ta slut - vad har ni för bra tips på nya lack som kan ersätta detta? Shoot!
 
 

Kommentarer

  • Lela säger:

    Ser helt suveränt ut för att bara vara ett lager:)

    Svar: Ja, eller hur! Awesome! Synd bara att Seche Vite har en tendens att förstöra mina snygga kanter.. =/
    Tove

    2013-09-03 | 10:28:16
    Bloggadress: http://www.lelack.se
  • Sarah säger:

    Åh, var får jag tag i ett lack som detta?

    Svar: Som sagt, det här köpte jag i Turkiet.. Jag vet faktiskt inte var man kan få tag i fler flaskor.. =/
    Tove

    2013-09-03 | 14:59:41
    Bloggadress: http://owlsandpolish.blogspot.com
  • Helena säger:

    Tips på bra vita lack kan man aldrig få för många av!

    Svar: Nej, det behövs alltid!
    Tove

    2013-09-03 | 20:05:31
    Bloggadress: http://www.lackycorner.com
  • Sannas Naglar säger:

    Väldigt fräscht och snyggt tycker jag. Och fantastiskt med bara ett lager!

    Svar: Ja, eller hur! Love it!
    Tove

    2013-09-03 | 20:41:32
    Bloggadress: http://www.sannasnaglar.blogspot.se

Kommentera inlägget här: