NAIL ME

Naglar, naglar, naglar. Omvårdnad, manikyrer, lackningar, nailart - you name it!

Blå Måndag: länklista

Kategori:

Oj, vad det har ramlat in kommentarer och deltagare bland kommentarerna idag. Det har verkligen bidragit till den här supermåndagen. För vilken supermåndag det har varit idag! En efterlängtad remiss till ortopeden för mina skenben, bud som lagts på lägenheten och så - kanske bäst av allt - kom äntligen våra ringar idag! Jag och mannen förlovade ju oss för nästan två veckor sedan och blev lovade att ringarna skulle komma efter en vecka.. Tji fick vi, inte fick vi ha våra ringar när vi gick ut officiellt med det för familj och vänner men nu kom de som sagt. Härligt!
 
Love, love, love! Bara älskar de här ringarna!
 
 
Men ja, nu var det ju inte det vi skulle prata om, eller hur? Nej, det var alla era fina, blåa manikyrer som skulle få all välförtjänt uppmärksamhet nu, sorry att jag snodde lite av den först! =D
 

Sanna visar ett spräckligt lack ur Depends höstkollektion.

Malin  visar ett havsblått lack från Make Up Academy.

Anne  visar ett av mina önskelack från vinterns kollektion av OPI.

Alexandra  visar ett härligt, himmelsblått lack från Picture Polish. Hade varit perfekt till nästa fotbollsmatch! =D

Amelia  visar också ett lack från OPI, men från deras fina vårkollektion.

Även Camilla  visar ett lack från OPIs fina vårkollektion, dock inte samma..

Pamsan  visar flakes från Sephora över svart bas. Så snyggt!

Karin  visar ett lack som jag faktiskt precis har köpt hem, från oväntat roliga H&M.

Emma  tvivlar, som så många andra, på min generositet när det gäller vilka lack som kvalar in på Blå Måndag. Jag säger såhär - det är blått i det, det är godkänt! Svårare än så är det inte. Halloweenlack från Chinaglaze bjuds det på här i alla fall..

Anki  visar visar blått från Orly, ett lack jag länge varit sugen på!

Lottsky  visar bling-bling från Butter London.

Emma  visar också hon ett lack från Depends höstkollektion, en tjusig mörkblå creme.

Vikab  visar en duokrom skönhet från Indigo Bananas. Snyggt!

Maggie  visar skandalösa rackartyg från China Glaze, måste bara älska namnet!

Linda  visar ett lack från H&M som jag stod och höll i senast idag. Nu är frågan: varför hängde jag tillbaka det? Varför?

Sandra  visar upp otroligt vackra Dorothy.. Det här är en riktigt lemming för mig!

 

Precis som vanligt - är det något trubbel med länkarna, om jag har missat någon eller om det är någon som kommer med på sluttampen av måndagen så hojta till så fixar jag det imorgon! Tjipp!

Kommentarer

  • Ann-Sofie/Colour it säger:

    Åh vad vackra ringar. Grattis till er förlovning, vad roligt!! ♥

    Svar: Tack så mycket.. Och ja, jag är väldigt nöjd med ringarna, tycker de är superfina!
    Tove

    2013-10-08 | 08:26:27
    Bloggadress: http://www.colourit.se
  • Lela säger:

    Förstår att ni längtat efter de ringarna, väldigt fina.

    Svar: Ja, men eller hur! Är supernöjd med dem! :)
    Tove

    2013-10-08 | 08:39:25
    Bloggadress: http://www.lelack.se
  • Lottsky säger:

    Grattis! Och så tjusiga ringar! :)

    Svar: Tack så mycket!
    Tove

    2013-10-08 | 10:12:08
    Bloggadress: http://lottskypottsky.blogg.se
  • Anki säger:

    Grattis. Kan bara hålla med, snygga ringar..och fin lista;)

    Svar: Tack så mycket! Kul att höra att fler gillade dem.
    Tove

    2013-10-08 | 14:33:02
    Bloggadress: http://www.annkicki.blogspot.com
  • Camilla säger:

    Grattis till förlovningen!

    2013-10-08 | 21:20:06
    Bloggadress: http://colorbyte.se/
  • Linda säger:

    Du har fått en Liebster Award av mig ♥ http://nailorama.blogspot.se/2013/10/liebster-award-fran-lacky-corner.html

    2013-10-10 | 09:00:42
    Bloggadress: http://nailorama.blogspot.com

Kommentera inlägget här: