NAIL ME

Naglar, naglar, naglar. Omvårdnad, manikyrer, lackningar, nailart - you name it!

Blå Måndag: H&M - U Must Have This

Kategori:

Tack till Karin som uppmärksammade mig på att något hade strulat med tekniken idag. Jag hade ett schemalagt inlägg som skulle kommit upp imorse, men något har uppenbarligen gått snett.  Om det är jag eller blogg.se som strulat vågar jag faktiskt inte riktigt svara på.. Men men, här kommer det igen.
 
Dagen har varit full med saker att göra - jag och sambon flyttar till helgen och innan idag har vi packat ungefär lakan, handdukar och krukor.. Så ja, det finns en del att göra. Därav att inlägget var schemalagt.. Kvällen har däremot spenderats med att kolla på matchen mellan Elfsborg och MFF - där de sistnämnda nu ÄNTLIGEN kan titulera sig svenska mästare igen - det var nära förra året och vi fans har fått vänta sedan 2010 på att fira ett SMguld på hemmaplan.. Men idag, idag tog de hem det - och som de gjorde det. Underbar match och fantastiska mål! Därför har jag ett passande lack att visa er idag. Det har visserligen ingenting med MFF att göra, men det är himmelsblått och hade platsat perfekt i en MFFmanikyr! =D
 
U Must Have This från H&M är ett ljusblått krämlack som täckte finfint på två lager. Det var lätt att måla med men ville i gengäld inte bli så himla jämnt - det hade nog dock jämnat ut sig finfint med ett lager Seche Vite på toppen. På bilderna ser ni däremot två lager utan topplack och då torkar lacket lite halvmatt dessutom så Seche Vite rekommenderas helt klart! Torktiden däremot kräver inte något Seche Vite egentligen, det torkar finfint och snabbt - precis om matta lack ofta gör. Jag gillar det, och det passar ju som sagt lite extra fint just idag!
 
 
 
 
 
 
 
 
Vill du också vara med på Blå Måndag? Såhär gör du:
1. Posta ett inlägg med blå naglar, antingen blogg, instagram eller twitter. Glöm inte att länka hit.
2. Lämna en kommentar på det här inlägget och meddela att du är med. Alla är välkomna att lämna länkar till sitt inlägg, men deltar man via Instagram eller Twitter är det ett krav..
3. Tadaa - klart!
4. Kika in imorgon och kolla in länklistan för att hitta alla andra blåa godingar! Normalt sett brukar den ju komma på måndagar, men eftersom mitt inlägg blev så sent idag så får ni en extra dag på er! =D
 
Ha en underbar måndagskväll! Själv ska jag packa badrum!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: