NAIL ME

Naglar, naglar, naglar. Omvårdnad, manikyrer, lackningar, nailart - you name it!

Länklista - eller inte..

Kategori:

Förlåt tjejer, jag ser att det är många som varit med vilket är superkul, men tack vare lite teknikstrul har jag inte tillgång till dator med internetuppkoppling som jag kan blogga från. Därför blir det tyvärr ingen länklista denna veckan - de som vill se inläggen rekommenderas att klicka sig fram bland kommentarerna. Det är lätt värt det! 

Till nästa vecka hoppas jag att det kommer att finnas internet (och ett fungerande arbetsrum) i vårt hus! 

Kommentarer

  • Karin || Vacker & Underbar säger:

    Du kanske skulle prova inLinkz du med?

    Svar: Ja, jag har funderat på det, men är det inte så att det kostar att använda? Kanske vore värt det ändå..
    Tove

    2013-11-05 | 20:30:23
    Bloggadress: http://vackerunderbar.se
  • Karin || Vacker & Underbar säger:

    Kostar ungefär 3 dollar :)

    2013-11-09 | 12:06:15
    Bloggadress: http://vackerunderbar.se

Kommentera inlägget här: