Långa naglar igen..
Kategori: Naglar
Oh, förresten. Missade att säga att hennes nästa kund var inbokad till 17.00.. Oooops, det var korta 90 minuter det!
Kategori: Naglar
Men gud så hemskt! Fy att det finns såna oseriösa, ja dit ska du inte gå igen ju. Stackare. Så drygt när du lagt pengar på det och inte blir nöjd.
Men usch så hemskt det där lät då! Hoppas det kommer att funka med naglarna och att de håller bra i alla fall.
Men guuud!! Din stackare! Hemska upplevelse! Fy fan säger jag bara, vilka oseriösa människor det finns! Urk.. De blev snyggare efter att du själv fixat till dem i alla fall :) hoppas de håller sig fina nu!
Gå tillbaka och klaga och be få pengarna tillbaka. :) Du är kund och kunden har alltid rätt..
Du borde egentligen nämna hennes namn/företagets namn så andra som går dit och innan gör sin research förhoppningsvis inte går i samma fälla...
Fy satan alltså!
Inser hur tacksam jag borde vara över "min" nageltjej/sponsor som både är supertrevlig och fantastiskt duktig och gör det precis som jag vill ha det!
Men fy! Jag har akrylkit och grejer hemma och jag skulle nog nästan lyckas bättre själv tror jag, jag har bara gjort det ett par gånger på min mamma men ändå. Och hjälp vilken oprofessionell personal. Egentligen borde du gå till butiken, kolla upp vem som är chef och berätta hur allt gått till för det där är inte okej. Förhoppningsvis är det bara en dålig personal som slarvar och det är ju tråkigt om hon får fortsätta skada/plåga andra personer. :/
Helt ärligt, fy fasen vad dåligt. Har varit hos gamla rävar och noviser, aldrig har jag varit så här dåligt behandlad. Gå tillbaka och pratade chefen.
Jisses, det låter inte som en trevlig upplevelse alls. Du skulle egentligen bara rest dig upp och gått därifrån när du började märka att detta var tokigt.
Hoppas att hon inte förstört dina naglar för mycket utan att de håller även när de börjar växa ut sedan. Låter inte som att hon hade mycket koll på det hon gjorde.
Du lyckades fixa till dem bra med tanke på hur resultatet från början såg ut.
Var det en elev? Kasst hur som helst. Du var för snäll.
Låter som rena tortyren, jag hade nog vägrat betala
Nåt måste du göra i alla fall. Såhär kan det ju inte vara. Och företaget får väl skylla sig själva om de har anställt dålig personal.
Jag köpte en klippning via Groupon eller Lets deal, kommer inte ihåg. Det lät ju jättebra i annonsen. Men frisören kunde verken svenska eller engelska. Jag fick berätta för en annan hur jag ville ha det och hon berättade sedan vidare för frisören. Sen stod dom och snackade på sitt eget språk hela tiden. Jag vill gärna att frisören har fokus på kunden. Jag var inte särskilt nöjd med klippningen heller.
Bloggadress: http://www.colourit.se