NAIL ME

Naglar, naglar, naglar. Omvårdnad, manikyrer, lackningar, nailart - you name it!

Blå Måndag: länklista

Kategori:

Som utlovat kommer länklistan idag. Vi är inflyttade, och internet ÄR beställt, men det har inte anlänt än tyvärr. Men i och för sig gör det kanske inte så mycket, vi har inte heller hittat flyttlådan som innehåller skruvarna till bokhyllan och skrivbordet som datorn ska stå på så.. ;) Men snart så ska jag förhoppningsvis ha tillgång till internet hemma, mer än genom telefonen.

Gårdagen spenderades tillsammans med sambon då vi båda var lediga – riktigt skönt! Frukost i soffan, långpromenad med lurvbollen i höstsolen och sedan.. Sedan åkte vi faktiskt och köpte en bil till mig! Yay! Så nu kan jag inte bara titulera mig husägare utan också bilägare. Numera står det en Audi A4 i carporten därhemma, sambons bil har fått flytta ut i regnet! =) Vi tog en sväng på IKEA också, men det blev inte så supermycket handlat – det jag egentligen mest av allt ville ha fick underkänt av sambon så vi får leta upp andra lampor till köket. =/ Men jaja, det kan nog bli bra det med.

Men ja, länklista var det ja. Igår var ni hela 13 stycken som valde att delta i Blå Måndag – känns superkul och lite skönt att det är så många av er som stannar kvar trots att jag missköter bloggen så mycket som jag gör just nu. Jag utlovar bot och bättring, ge det en månad till eller något så ska det nog kunna bli räfst och rättarting ska ni se! Men först kör vi gårdagens deltagare!

Blowfish visar ett lånat, men vackert, lack från L.A Girls som jag misstänker kommer stå hemma i hennes samling inom kort..

Blingfinger  kör med nailarts även på en måndag – och är de bara blåa är allt godkänt här! Dessutom grymt snyggt!

Anne  utvärderar ett lack från Mentality – ett mellanblått lack med matt yta, fantastiskt snyggt i mina ögon!

Karin kör hårt på Nubar som – om jag inte minns helt fel – är månadens märke på NailMail. Det här är kanske något som kan locka ett par köpare, riktigt snyggt!

Jenny visar upp ett lack från Zoya med midnattsblått skimmer, finfint såhär på hösten!

Amy visar ett blått glitterlack från Star Nails – riktigt tjusigt, och definitivt prisvärt!

Sandra  kör också med L.A. Girls, dock inte samma som Blowfish. Här är det istället ett riktigt djupblått lack som ser grymt snyggt ut!

Fröken Nilsson  visar ett riktigt fint lack från Kiko. Jag har önskat Kikolack från mamma som är ute och reser nu, har hon hittat det här är det ju full pott!

Camilla visar en fining från OPIs San Fransisco-kollektion. Jag gillar färgen måste jag säga!

Alexandra kör på ett lack jag faktiskt aldrig sett innan – från Palladiumserien från Oriflame. Ser riktigt spännande ut måste jag säga!

My Nail Polish Online också OPI, men från deras julkollektion i samarbete med Mariah Carey – en riktigt härlig blå glitterbomb! Ska väl erkänna att om den låg i ett paket under granen hade jag inte blivit ledsen direkt!

Alexandra visar sitt go-to-lack när hon ska på fest. Och det kan man väl förstå – det här lacket är så jädrans snyggt! Och helt klart blått nog att kvala in idag! Det här hade också kunnat få ligga under granen..

Kerstin valde att visa er ett lack från vårkollektionen från Orly – men vem bryr sig om vilken årstid kollektionen är från när man visar snygga lack? ;) Och det var väl tur att lacket fick komma fram INNAN nästa vår också?

Det var alles för idag - nästa vecka hoppas jag som sagt att jag är back on track och kan ge er både Blå Måndag inlägg och länklista på rätt dag. Fram tills dess får vi se hur mycket bloggande det blir... Tjipp!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: