NAIL ME

Naglar, naglar, naglar. Omvårdnad, manikyrer, lackningar, nailart - you name it!

Nya FNUG..

Kategori:

Yay! Äntligen har jag fått tag på FNUG-holos, som jag har gillat sedan jag såg swatchar på dem för första gången. Jag fick ett tips om att en affär här i stan, Matas, hade utförsäljning av sina FNUGlacker så jag bestämde snabbt dejt med en annan lackdåre och tog mig dit lagom till öppning imorse - man visste ju inte hur länge de skulle finnas kvar så.
 
Vi hittade en massa finfina lacker som snabbt hittade ner i shoppingkorgen. Många av lackerna kändes dock ganska matta och lite "leriga" i färgerna, så det blev inte fantastiskt många till slut. Men ett par fick minsann följa med hem. Framför allt mina kära holos såklart, och deras bästis aqua base. Tydligen kräver FNUGs holos verkligen aqua base, så det är väl en liten nackdel, men med tanke på vilka regnbågar de verkar presentera så kan jag nog leva med det. Dessutom ett grönt, ett blått, ett orangerosa och ett lite smådisigt guldglitter. Så - låt mig presentera!
 
Hela samlingen
 
Det blå hololacket Futuristica - it's MINE! <3
 
Det gröna hololacket Fantastica - it's MINE! <3
 
Det silvriga hololacket Psychedelic - it's MINE! <3
 
Aquabase, en ny bekantskap för mig.
 
Blåa, vackra Cult Look
 
Gröna, fina Surf Board
 
Orangerosa Supermodel - ska bli spännande att testa och se hur jag trivs i det. Blir nog till sommaren.
 
Lite smådisiga Gold Digger med guldglitter i olika storlekar i en guldskimrande klar bas.
 
Det var alles.. Nu till det roliga I-landsproblemet - vilken ska jag testa först!? =)
 
Ciao!

Kommentarer

  • Ann-Sofie säger:

    Åhhh sååå härligt!! :-)

    Svar: Jepp - kan säga att någon blev lite lycklig när allt jag ville ha fanns kvar! =)
    Tove

    2013-03-02 | 19:04:12
    Bloggadress: http://www.colourit.se/
  • Sarah säger:

    Va kul me så mkt nya lack :)
    Va fick du ge för dom? :)

    Svar: Totalt fick jag betala 550 kronor för alla 11 flaskorna. Helt okej pris!
    Tove

    2013-03-05 | 22:30:46
    Bloggadress: http://CheerSarah.devote.se

Kommentera inlägget här: