NAIL ME

Naglar, naglar, naglar. Omvårdnad, manikyrer, lackningar, nailart - you name it!

Nationaldagsmanikyr uppdaterad version

Kategori:

 Ja, visst hann jag med att göra en uppdaterad version av min nationaldagsmanikyr. Inte för att jag vet om den här blev så väldigt mycket bättre egentligen, men kanske liiiite skarpare linjer. Jag tror att båda manikyrerna är gjorda med samma lack dock, de är väldigt lika och jag tycker att det var de bästa lacken jag hade att leka med. Det gula är Lemon Tree från H&M och det blåa är Something Blue från samma ställe.
 
Seche Vite smetade ut det blå lite, framför allt i hörnen av fälten. På de naglar jag målade sist valde jag därför att först slänga på ett lager klarlack och sedan ett lager Seche Vite, på det sättet blev inte lacket så utdraget. Jag misslyckades tyvärr lite med tejpningen eftersom jag inte la så mycket tid på det här som jag i efterhand borde ha gjort verkar det som. Men ja, det duger ändå kanske. Det får det helt enkelt göra. Om ett år kanske jag gör det bättre än så här.. =D
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Ann-Sofie/Colour it säger:

    Wow, sååå himla snyggt! Bra gjort....:-)

    Svar: Tack så mycket! =)
    Tove

    2013-06-07 | 11:15:55
    Bloggadress: http://www.colourit.se

Kommentera inlägget här: