NAIL ME

Naglar, naglar, naglar. Omvårdnad, manikyrer, lackningar, nailart - you name it!

Oriflame Visions - Nightsky

Kategori:

Här kommer ett lack vars namn är nästan lika svårförståeligt som Gina Tricots "Holographic".. När jag ser namnet Nightsky framför mig så tänker jag blått, gärna svärtat, kanske med lite glitter som lyser upp. Inte tänker jag på det här:
 
 
Visserligen är lacket snyggt, och OVANPÅ ett svart/mörkblått lack kanske det hade kunnat påminna om en natthimmel, men för sig själv är det ganska mesigt. Svagt ljusrosa skimmer, nästan lite frostat. Väldigt skirt - på bilderna ser ni tre eller fyra lager, minns inte riktigt - och det är ju inte ens nära att vara heltäckande.
 
Flaskan sticker ut lite formmässigt, men tyvärr är den inte så väl genomtänkt. Formen gör att penseln blir väldigt kort och det är svårt att komma åt lacket. I övrigt är lacket dock bra - det torkar ganska snabbt och hamnar där man vill ha det. Utseendemässigt har det dock inte mycket att komma med tycker jag - men jag får väl ge det en hchans över ett mörkt lack för att testa som sagt.
 
Fler bilder sa ni? Ja, men det går väl att ordna då..
 
 
 
 
 
 
Hoppas att ni har en underbart skön torsdag - här fortsätter semestern ett tag till vilket är ruskigt skönt! Ciao!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: