NAIL ME

Naglar, naglar, naglar. Omvårdnad, manikyrer, lackningar, nailart - you name it!

Nail Art Sunday: Fritt val

Kategori:

Trots att Lela tyvärr har tagit semester från bloggen så tänker jag hålla fast vid Nail Art Sunday i alla fall.. NAS har varit en stor del i min utveckling inom nailarten eftersom man med jämna mellanrum fått nya utmaningar och tvingats kliva ut utanför sin egen lilla bekvämlighetszon. Så utan NAS hade jag nog suttit kvar och fipplat för mig själv och aldrig testat på sånt som jag nu gjort.. Så det tackar jag Lela för! <3
 
Idag tar jag däremot också lite semester, jag är inte direkt på topp idag och orkar inte riktigt skriva så mycket. Så idag blir det mest bilder. Basen är det orangea Dependlacket jag visade för ett tag sen.
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu i efterhand önskar jag att jag hade använt en annan bas än orange, typ mintgrön eller nåt sånt, och att jag hade fyllt i hjärtana med rött kanske. Men ja, nu blev det som det blev... Ciao!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: