NAIL ME

Naglar, naglar, naglar. Omvårdnad, manikyrer, lackningar, nailart - you name it!

Give Away?

Kategori: Funderingar

Minsann.. följarna på Bloglovin trillar in långsamt men säkert. Tyvärr lite långsammare än jag hade önskat bara. Jag längtar efter att ha en give away.. Så roligt att fundera ut bra saker att skicka, fundera ut något jag vill veta och att få höra era svar på det..
 
I dagsläget har jag 31 följare så jag har redan funderat ut en massa inför min give away som jag hade tänkt ha vid 50 följare. Jag har redan bestämt ett lack som ska vara med i alla fall, men gissningsvis blir det nog lite mer än så.. Själv tycker jag ju att give aways är härliga att vara med i, och bara läääääängar tills jag får ha en själv! Kanske får jag fuska och köra en med helt annan anledning, så det blir av snart.. ;)

Kommentarer

  • Frida S säger:

    Du har minst 32 följare men jag följer inte via Bloglovin så jag syns inte... :p

    Svar: Naaw, tack.. Tänkte dock mest på mina BLföljare faktiskt, även om det självklart kommer att vara öppet för ickesådana att vara med i utlottningen.. =D <3
    Tove

    2013-07-15 | 19:12:06
  • Cactus säger:

    Du kan räkna mig också då som nummer 33, fast jag håller mig långt borta från BL ;)

    Svar: Vad roligt.. =)
    Tove

    2013-07-16 | 08:02:40
    Bloggadress: http://cactusnailpolish.com

Kommentera inlägget här: