NAIL ME

Naglar, naglar, naglar. Omvårdnad, manikyrer, lackningar, nailart - you name it!

FNUG Futuristica i matt version

Kategori:

Åhå - jag hittade lite mer holo i lagret här ändå.. Tidigare har jag visat er det helt fantastiska Futuristica som jag formligen älskar trots svårigheterna att måla med det.. När jag bar det sist var jag bara tvungen att testa hur ett så pass starkt holografiskt lack skulle se ut i matt version. Så, fram med trotjänaren Matte About You från Essie och på med ett lager.. Resultatet? Tja, regnbågarna mattas ner men de finns ändå kvar. Slutsatsen är nog dock att ska det vara holo så ska det vara utan matt topplack! Men ja, då vet vi det också! =)
 
 

Kommentarer

  • kerstin säger:

    Spännande att se!

    Svar: Ja, det var lite intressant faktiskt.. Och regnbågarna syns ju ganska väl fortfarande, men de är ju inte riktigt lika mycket IN YOUR FACE som tidigare.. ;)
    Tove

    2013-07-07 | 10:40:19
    Bloggadress: http://skimmerskuggan.blogspot.com

Kommentera inlägget här: