NAIL ME

Naglar, naglar, naglar. Omvårdnad, manikyrer, lackningar, nailart - you name it!

Depend - 85

Kategori:

Vi fortsätter med arkivinlägg där jag tyvärr inte kan berätta så himla mycket om lacken för er.. Dum som jag är har jag som sagt inte antecknat när jag swatchat lacken, och SÅ bra är inte mitt minne.. Tydligen inte alls särskilt bra, med tanke på att jag swatchat det här lacket två gånger om.. Något det inte direkt förtjänar - det här var inte ett så minnesvärt lack direkt. Idag ska jag nämligen visa er det lite frostiga, leverpastejsfärgade lacket "85" från Depend. (Och ja, Depend är tradrövar och skittråkiga som inte har namn på sina lack!) Vi börjar väl med lite bilder tagna i november förra året kanske?
 
 
 
 
 
På de här bilderna syns inte direkt det frostiga och lacket ser ändå rätt okej ut tycker jag, även om färgen är hyfsat tradig och oinspirerande. Här påminner det mig mest om nyputsade kopparkastruller på en hylla... Värre blir det när jag kollar på bilderna från mars i år - det är här det är frostig leverpastej som blir associationen..
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag är inte hundra, men jag tror att jag har två-tre lager på bilderna. På de första bilderna är det nog topplack på dessutom, det är det inte på de sista. Oavsett vilket så är det ett ganska tradigt lack och inget som kommer att hamna på favorithyllan direkt. Det blir nog faktiskt snarare antingen papperskorgen eller frankenpåsen för det här lacket - mina naglar kommer det i alla fall inte att "pryda" fler gånger..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: