NAIL ME

Naglar, naglar, naglar. Omvårdnad, manikyrer, lackningar, nailart - you name it!

Blå Måndag: länklista

Kategori:

Så var det dags igen. Kommentarerna har ramlat in under hela dagen och det finns riktigt snygga blå naglar därute i Sverige. Var, säger ni? Ja, men självklart ska ni få lite länkar..
 

Linda - den ordinarie Blå Måndag-föreståndaren - visar idag ett väldigt fint födelsedagslack från Smitten. Sugen? Jag? ;)

Alexandra bjuder in oss för att se hennes första jellymacka? Om hon har lyckats? Ja, det tycker jag helt klart!

Hanna bjuder på Depend idag. Går oftast hem!

Camilla har blue screen of death idag.. Men ja, inte på datorn alltså, utan på naglarna! Jag gillar det betydligt bättre på det sättet!

Pamsan visar ett otroligt fint jellylack, fullproppat med glitter!

Louise har shoppat loss på Apoteket - spännande. Dit kanske man måste ta sig en vända en dag..

Anne visar ett härligt djupblått OPI med struktur. Måste passa på att tipsa om de underbara rumpflaskorna dessutom! :)

Karin tipsar om ett väldigt fint Zoyalack. Kanske något att spana in inför NailMails augustimånad, då just Zoya är månadens märke..

Jenny visar upp ett härligt silverblått strukturlack från Depend.

Vikab hann med ett inlägg på måndagen den här veckan och även hon ger er ett Smittenlack att njuta av.

Amy har, liksom jag, shoppat loss på Gina Tricot och kan visa er snyggingen Sapphire Blue.

Martina har gjort en strålande tjusigt skittlette, i blått såklart. Helt klart ett värdigt bidrag till dagens Blå Måndag.

 

 

Om jag har missat någon, eller du hinner posta efter detta, så hojta till så slänger jag in ett inlägg till lite senare, gissningsvis imorgon kväll! Tjipp!

 

Malin hann också med ett inlägg innan midnatt och visar upp vackra Cloud från IsaDora...

 

Vi ses igen om en vecka, om ni inte tittar in förr!

Kommentarer

  • Malin Fylking/cosmopolish säger:

    Jag är sen, jag vet, men jag är också med idag! :)

    2013-07-29 | 22:06:20
    Bloggadress: http://cosmopolish.blogg.se
  • Martina - Colourize Me säger:

    Nämen, strålande tjusig alltså! Tack, det var himla rart av dig :D

    2013-07-31 | 19:08:13
    Bloggadress: http://colourize-me.blogspot.com

Kommentera inlägget här: