NAIL ME

Naglar, naglar, naglar. Omvårdnad, manikyrer, lackningar, nailart - you name it!

Holofredag: Depend 2036

Kategori:

Tydligen var jag och blogg.se's app inte riktigt överens, så det här inlägget skulle kommit upp igår. Nu får jag skylla på semester och avsaknad av dator och hoppas att Kerstin är barmhärtig! :)

---------------------------------

Fredag, idag har det varit en härlig fredag. Dagen har spenderats i härliga skidbackar med mannen jag älskar. Det har svängts, carvats, hoppats och pussats.. Nu, efter en lång hundpromenad där hon mest pulsat i djupsnön, är det dags för bastu..

Självklart har jag dock snajdiga naglar att visa er, mycket tack vare underbara Linda. Fredag är ju holo (Frosty Fridays är inget givet vinnarkoncept) och av Linda fick jag hemskickat Depends underbara blåa hololack!
Det var hyfsat enkelt att måla med. Upplevde lite holosjuka, främst på första lagret. Andra lagret var mycket bättre och tredje gjorde verkligen susen! Så - tre lager, inget överlack. Regnbågarna är fantastiska, men som vanligt lite blyga för kameran..

Enjoy!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: