NAIL ME

Naglar, naglar, naglar. Omvårdnad, manikyrer, lackningar, nailart - you name it!

Blå Måndag: länklista

Kategori: Naglar

Trots mina screwups och att jag missar veckodagar och allting så var det ändå ganska många som var med på Blå Måndag även denna veckan. Till nästa Blå Måndag borde jag dels ha fått internet hemma och dels kommer jag faktiskt att vara ledig alla måndagar framöver så förhoppningsvis ska jag kunna sköta om mitt lilla skötebarn lite bättre! Jag har letat runt lite på nätet efter fler bidrag än de som kommenterade, eftersom det ju faktiskt var jag som inte gjorde mitt jobb ordentligt, så det blev som sagt ett gäng till slut.. Roligt!

Anki visade upp ett klarblått lack från Wet’n’Wild som tydligen hade ett riktigt måndagsexemplar till borste – tråkigt på ett så fint lack. Dessutom pimpade hon till det under tisdagen också – riktigt snyggt!

Johanna visar upp ett strukturlack från OPI som gnistrar och glimmar fint såhär i jultider. Tjusigt

Camilla ger er ett vaniljdoftade, härligt blått lack från Sensinity (och jag har FORTFARANDE inte kollat upp det där märket – skärpning!) Kanske kan vara lugnande och så under en dag som annars lät väldigt stressig..

Karin visar upp ett av sina favoritlack från höstkollektionen hos Depend. Trist om det inte går att få tag på det, det såg riktigt fint och härligt ut – både färgen och finishen!

Pamsan var också med i måndags och tro det eller ej så visar hon samma tjusiga lack som Karin gjorde. Så om ni är som jag och har svårt att se er mätta på lacket så klicka in här också och fortsätt njut!

Anne visar ett riktigt fint lack som påminner om en av mina favoriter från Alanna Renees Harry Potter-kollektion – Chocolate Frog. Riktigt tjusigt I must say!

Hon med naglarna visar upp ett väldigt tjusigt lack från A England som helt klart kan få stå med på min önskelista.. Vilken härlig färg och finish!

Linda kör på ett strålande vackert lack från Smitten som hon tycker att alla borde äga. Och vem är väl jag att säga emot – det är ju grymt snyggt på Linda i alla fall! Så, köp helt enkelt.

Emma visar ett lack från OPIs julkollektion. Emma kanske inte får några julkänslor av lacket, och julkänsla vet jag inte men helt klart vinterkänsla. Får mig att tänka på hur otroligt mycket mer stjärnor jag ser på himlen i nya huset än jag gjorde när vi bodde i stan – en kall, mörk vinternatt! Lovely!

 

 

 

Som en liten extra bonus kan jag berätta att det kommer att bli en giveaway här på bloggen inom kort! Missa inte det!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: