NAIL ME

Naglar, naglar, naglar. Omvårdnad, manikyrer, lackningar, nailart - you name it!

H&M - Brown

Kategori:

Eftersom ni fick ett så jädrans fräckt lack igår så får vi landa lite på jorden igen idag tänkte jag. Därför blir det tradiga Brown från H&M som gästar era skärmar idag. Och det här kan man kalla tradigt utan att skämmas faktiskt, jag har ingen aning om hur det här har hamnat här hemma, men gissningsvis är det så att det har följt med i ett set där jag bara var tvungen att ha något av lacken.. Ja, ni vet sådär som det kan vara ibland.. Well, tradigt, men kanske inte fult. Påminner mest om mjölkchoklad faktiskt, eller så är det bara min sockerabstinens som gör sig påmind.
 
Lacket är i alla fall, precis som H&Ms lacker så ofta är, lättmålad och täcker bra. På bilderna ser ni två lager Brown och inget överlack. Det är alltså inget fel på glansen heller får man säga. Dessutom har jag för mig att det torkade relativt snabbt, och som ni ser på kanterna så var det inte så svårt att få det snyggt. Men ja, så var det ju det där med färgen då. Det är ju ingen fart i lacket direkt. Work appropriate tror jag att man skulle kunna säga på de flesta jobb, men för mig därför inte direkt appropriate någon längre stund..
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Camilla säger:

    Typ ett så'nt lack där jag brukar tänka "Men bara man målar det snyggt så blir det nog bra". Och du har ju målat snyggt. Inget fel alls. Och det gäller bara att hitta tillfället när färgen liksom ... is it. Jag kommer på det. Om en stund. :-)

    Svar: Jag har fortfarande inte kommit på det.. ;) Och tack för berömmet om appliceringen.. =)
    Tove

    2013-08-29 | 08:29:44
    Bloggadress: http://colorbyte.se
  • Helena säger:

    Inte min grej alls! Fast jag håller med Camilla, det är jättefint applicerat :)

    Svar: nej, inte min heller måste jag säga.. men jag var ju tvungen att swatcha det ändå.. ;) Och tack!
    Tove

    2013-08-29 | 12:45:15
    Bloggadress: http://www.lackycorner.com
  • Fröken Nilsson säger:

    Snyggare har jag väl sett men härligt när det ändå bara glider på :) bas till någon nailart kanske?

    Svar: Ja, snyggare finns det i överflöd.. Vet inte riktigt vad jag skulle göra för nailart på det här måste jag erkänna.. Tycker mest att det är fult..
    Tove

    2013-08-30 | 15:05:13
    Bloggadress: http://frokennilssonskok.com

Kommentera inlägget här: