NAIL ME

Naglar, naglar, naglar. Omvårdnad, manikyrer, lackningar, nailart - you name it!

Kicks Studio 54 + nail art

Kategori:

Kicks Studio 054 är ett härligt guldlack med guldskimmer i. Bilderna ni kommer få se idag gör inte lacket rättvisa tyvärr - ser att de är suddiga och de är också tagna efter att jag hållt på att pilla med en massa annat med inte helt torrt nagellack. (se bilder längre ner) Tyvärr insåg jag efter att jag påbörjat min nail art att jag kanske skulle ta bilder på lacket rent och därför blev det lite som det blev.
 
Studio 054 är lite svårmålat på första laget, men jämnar snällt ut sig med ett andra lager - som behövs oavsett vilket då lacket är lite tunt och kräver minst två lager för att bli hyfsat täckande. Den guldiga färgen är hyfsat varm men slår inte i rött ändå utan är verkligen guldig. Dock är glansen lite dålig och vill man ha riktigt glansiga naglar får man ta hjälp av ett bra överlack. På bilderna har jag tre ganska tunna lager utan överlack..
 
 
 
 
 
Självklart ville jag spejsa till det lite, så det blev en nailart på det guldiga också..
 
 
 
 
 
 
Kanske inte en nailart jag blev sådär fantastiskt nöjd med, så den fick inte sitta kvar så länge.. Men den blev tillräckligt bra för att få visas på bloggen i alla fall..
 
Nu är det dags för julklappsshopping en masse! (Blir nog kanske någon till mig själv också, om jag känner mig själv rätt... ) Ciao!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: