NAIL ME

Naglar, naglar, naglar. Omvårdnad, manikyrer, lackningar, nailart - you name it!

Blå Måndag: Safari - #68

Kategori:

Efter en lång, ledig och slapp helg så är det idag dags att åka tillbaka till jobb. Hur det blev med valet mellan Disney- och prinsessmanikyren? Jo vet ni vänner, min wild-and-crazy-sida kikade fram och idag har jag fortfarande en rosa och en vit hand! Undrar vad grabbarna på jobbet kommer att säga om det! =) Sen att det beror på att vi kom hem sent från min mamma och jag inte hann göra vare sig höger hand rosa eller vänster hand vit och jag inte ville gå naken på jobb - det behöver man ju inte nämna!
 
Men ja, måndag är det alltså och då ska det ju vara blått så klart. Dagen till ära ska jag visa er min andra flaska av märket Safari. Precis som med det mer klarblåa lacket fick jag denna flaska eftersom jag gjorde en watermarble till en tjej. Det här lacket är inte riktigt lika klarblått, men jag tror nog att det är blått nog för att kvalificera sig till Blå Måndag, Linda brukar vara snäll!
 
På bilderna ser ni två lager Safari och inget topplack. Lacket är lättmålat och täcker utan problem på två lager. Det torkar dessutom snabbt och smidigt och blir ganska glansigt. Helt klart ett lack som får stanna kvar i min samling!
 
Mer blått hittar ni som vanligt hos Linda på Blå Måndag. Ciao!
 
 
 

Kommentarer

  • Ann-Sofie/Colour it säger:

    Vackert, tycker det ser ut som tealfärg på bilderna. :-)

    Svar: Ja, drar nog mot teal skulle jag säga..
    Tove

    2013-06-10 | 11:37:51
    Bloggadress: http://www.colourit.se
  • Emma/Nail Lacquer Love säger:

    Mycket, mycket fint!

    Svar: Ja, det var mycket finare än det ser ut i flaskan så..
    Tove

    2013-06-10 | 19:37:45
    Bloggadress: http://naillacquerlove.blogspot.com/
  • My Nail Polish Online säger:

    Vilken snygg färg!

    Svar: Ja, jag gillar den!
    Tove

    2013-06-11 | 06:34:14
    Bloggadress: http://www.mynailpolishonline.com/
  • Erika / Dravena's Beautyparlour säger:

    Vilken fin färg, den gillade jag!

    Svar: Ja, det här var ett härligt lack!
    Tove

    2013-06-11 | 07:29:26
    Bloggadress: http://dravenabeauty.wordpress.com

Kommentera inlägget här: