NAIL ME

Naglar, naglar, naglar. Omvårdnad, manikyrer, lackningar, nailart - you name it!

Blå Måndag: länklista

Kategori: Naglar

Idag var det lite fler som var med, det är så roligt med alla som vill delta! Och vilka snygga lack ni ligger inne med - jag blir så sugen på att skaffa fler ju!
 

Hon med naglarna var först ut med sitt metalliska lack. Jag håller med om att finishen kanske inte är en höjdare i min värld men jag gillar färgen och kan mycket väl tänka mig att den hade varit riktigt snajdig i matt version.

 

Lottsky har varit p semester och visar naglar som helt klart är semestervärdiga i mitt tycke – de skriker sol och bad, strand och pool! Lite glitter på det – ren perfektion!

 

Vikab visar ytterligare ett härligt blått-blått glitterlack – otroligt fint!

 

Fröken Nilsson visar ett superfint silverblått lack som hade kunnat få bo i min samling också tycker jag. Och hon visar dessutom att gamla bilder inte är sämre än nya!

 

Karin kör vidare på riktigt snygga krämlack. Att det här har fått bo länge i lådan otestat är ju synd, så fint som det såg ut! Både färg och formula verkar ju finfina!

 

Kerstin på Skimmerskuggan visar ett otroligt snyggt sandlack. Jullack schmullack säger jag, klart att en kan ha kornblått snyggt glitterlack även på sommaren!

 

Linda  visar ett riktigt fint duokromt lack som går i blått och som även det faktiskt saknar den frostiga finishen.

 

My Nail Polish Online  var visserligen lite sen med att anmäla sitt deltagande men med ett sånt underbart blått lack hamnar en på länklistan i alla fall! Så otroligt vackert!

 

 

Det fick bli ett kort och koncist länklisteinlägg idag - nu ska jag gå och avlösa sambon med bärandet av en ganska kinkig son. Som tur är har jag ett specialknep som sambon saknar, vi får väl se om de magiska tuttarna kan avhjälpa gnälligheten! ;) Gonatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: