NAIL ME

Naglar, naglar, naglar. Omvårdnad, manikyrer, lackningar, nailart - you name it!

Blå Måndag: länklista

Kategori: Naglar

Nu så kommer länklistan! Jag som tänkte att det skulle vara så enkelt att vara ensam på natten – på natten är det ju ändå jag som har ensamt ansvar om Pricken eftersom jag nattammar och sambon inte är till så stor nytta för just det. Men vad jag inte tänkte på riktigt var hela kvällen innan det är dags att sova, med en son som vill ha väldigt mycket uppmärksamhet och bli buren hela tiden just nu. Jag fick en liten stund ensam när han kunde ligga i babygymmet, men det var inte länge det. Däremot gick veckohandlingen på rekordfart – jag stack hemifrån fem i halv sju och var hemma, färdiguppackad, klockan tjugo över sju! Awesome! Och hundrackarn hade inte hittat på allt för mycket bus när hon var ensam hemma.. =)

Men ja, länklista var det ja.. Idag bara ramlade det in bidrag! Sjukt roligt!

AnnKicki  var först ut med en otroligt tjusig Kiko. Och därmed var det bevisat, om någon nu tvivlade, att prislappen på flaskan inte automatiskt avgör hur snyggt lacket är..

Pamsan  gled in som stark tvåa.. Trots ett sug efter mörkare färger blev det ljust och pastelligt idag – så kan det gå när en har recensionsflaskor kvar att visa efter sommaren!

Emelie  har även hon fyndat på H&M som jag tror att en del av oss nagelnördar har. Även hon visar upp lacket i både matt och blank version, in och se vilken ni gillar bäst!

Anne  ger er ett väldigt sött och pastelligt lack som verkligen är blått! Ser mysigt ut och det låter ju bra på beskrivningen också!

Karin  deltar med krossade blåbär – eller det skulle en kunna tro i alla fall! Riktigt coolt lack, jag diggar färgkombon!

Helena  förärade oss också med ett bidrag. Även hon har varit på H&M men visar ett helt annat lack, med helt annan färg. Lite dammig teal är aldrig fel säger jag!

Zara  kombinerar Blå Måndag med 31dagarsutmaning. Därför visar hon oss ett otroligt vackert blått lack och dessutom en snygg nailart!

Gelic  visar också hon ett billigt men vackert lack. Jag tror att jag kanske har just det här hemma i hyllan och har precis som Gelic i så fall använt det ett par gånger till nailarts och liknande.

Kerstin  visar ett av höstens nya lack som Pamsan nog är lite sugen på kanske. Jag blev det om inte annat av Kerstins bilder.

Alexandra  har nailartat i olika varianter av blått med riktigt snyggt resultat! Blått, glitter och prickar – vad kan väl gå fel?

Vikab  visar er ett blålila holo som ser ut att ha riktigt kraftiga regnbågar. I kombination med silverglitterholo blir det ju riktigt fint! Trevlig bröllopsdag Vikab!

Vikab  körde en dubbel idag. Här visar hon er ett av höstens härliga lack som i alla fall jag blev lite sugen på. Fysiken bakom däremot, det känner jag att jag lämnade bakom mig när jag slutade gymnasiet.. ;)

 
Nu ska jag ta och borsta tänderna, tvätta händerna och krypa ner till sonen som sussar sött och förhoppningsvis fortsätter med det ett tag framöver! =) Tjipp!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: