NAIL ME

Naglar, naglar, naglar. Omvårdnad, manikyrer, lackningar, nailart - you name it!

Blå Måndag: länklista

Kategori: Naglar

Jag sa att jag skulle slänga upp en länklista när sonen hade somnat. Jag tar tillbaka det, det får nog ske innan sonen somnar om det ska komma upp idag verkar det som. Sambon går just nu och sjunger samt nöter slingor i vårt golv för att försöka söva honom tillräckligt mycket för att han ska vilja amma och somna helt. Men länklistan ska ju upp så det får bli nu istället..
 

Först ut idag var Emelie med en ny favorit för henne. Jag förstår henne verkligen, det var en av mina favoriter förra sommaren – så jäkla najs!

 

Anne var tvåa på bollen och visar ett riktigt knalligt lack som enligt Anne är ännu knalligare i verkligheten – ren tur att fingrarna sitter kvar då! Helt klart ett lack i min smak!

 

Karin visar er ett lack med riktigt, riktigt härlig färg men där jag inte är helt övertygad om finishen. Men som sagt – färgen! Tyvärr är Karin tydligen också lite blå, så in och ge henne kärlek vet'ja!

 

Annika har tydligen också känt sig lite blå och valde då det här otroligt vackra lacket. Jag gillar både färgen och finishen – känns riktigt snyggt men ändå något en kan ha varje dag så att säga. Like!

 

Jenny visar ett lack med riktigt fin färg – nästan lite halvdammig, dämpad neon skulle jag säga. Jag tror jag har något liknande i samlingen, annars hade ett sånt här lack kunnat få flytta till mig!

 

Lottsky visar upp en gammal manikyr men vad gör väl det när det är så här snyggt! Dessutom ett egenfrankat lack, det går ju inte av för hackor inte!

 

Vikab visar ett lack som kollegan köpt som substitut för ett annat. Nu vet jag inte vilket det andra var men det här var i alla fall ett substitut som hette duga tycker jag!

 

Kerstin  visar ett ljusblått sommarlack som jag tycker är riktigt mysigt. Hon tipsar dessutom om att en tävling snart drar igång så in och håll utkik!

 

My Nail Polish Online  visar ett otroligt intensivt blått lack som ser ut som a million bucks på bilderna! Det hade jag lätt kunnat tänka mig att bära när som helst jag också!

 

Pamsan  visar ett tjusigt lack från förra sommarens kollektion. Tydligen finns det någon regel om att en inte får köpa nya lack om en har för många otestade kvar – tur att ingen har berättat om den regeln för min sambo.. ;)

 

Fröken Nilsson  visar ett lack som tydligen bara skrek att hon var tvungen att ha det. Gissa vad det skriker till mig? Jodå, det här lacket finns det minsann en plats för hemma i min samling också kan jag lova!

 

Linda  visar ett Dr Who-inspirerat lack som ser väldigt tjusigt ut även om det ser lite tunt ut på bilderna. Riktigt snyggt måste jag säga, även om jag aldrig någonsin sett Dr Who så får en väl tycka det ändå antar jag.. =)

 

Det är så roligt, ni blir fler och fler som återvänder till Blå Måndag för varje vecka som går - så himla roligt! Det är så roligt varje måndag att gå in och kolla kommentarerna, surfa in bland era inlägg och kolla in allt blått och flott.. Det är ni som gör Blå Måndag så roligt! <3

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: