NAIL ME

Naglar, naglar, naglar. Omvårdnad, manikyrer, lackningar, nailart - you name it!

Blå Måndag: länklista

Kategori: Naglar

 
 
 
 

Sen länklista idag – lille förkylde sonen ville verkligen INTE somna idag och definitivt inte ligga själv i sängen när han väl hade somnat. Till slut knoppade han in tillräckligt djupt för att jag, millimeter för millimeter, skulle kunna smyga upp ur sängen och in till datorn.

 

Nio tappra deltagare på Blå Måndag idag, plus att jag vet minst en på Instagram också! Och vilka lack ni visar tjejer – idag tror jag inte det var något lack jag inte gillade! Jag känner att jag har en hel del lack kvar att utöka min blå samling med!

 

Anne  var först ut denna måndagen och visar ett härligt jellylack som påminner rätt mycket om det jag visar, förutom ett vackert skimmer i..

 

Fröken Nilsson visar er ett lack som hon är osäker på om hon gillar eller inte. Jag är inte det minsta osäker, det var helt klart ett lack i min smak!

 

Lottsky  visar också kungsblått, dock med glitter på i hennes fall. Dessutom lack från ett märke som INTE finns representerat här hemma. =)

 

Även Pamsan visar lack från märken jag inte har. Här hade jag kunnat tänka mig både märket och det specifika lacket – jädrar vad jag gillade det här!

 

Karin  visar ett snyggt mörkblått lack som tack vare skimret nästan är mer lila. Dock definitivt tillräckligt blått för att kvala in så klart!

 

Kerstin visar en annan av favoriterna från förra sommaren – otroligt vackert är det lacket! Glad att jag haren backupflaska!

 

Anna  missade visserligen att kommentera – och att lägga till sina bilder – men blått är det i alla fall!

 

Självaste Angelica är för en gångs skull med på en annan temadag än Nail Art Sunday och vilket lack hon slänger in! Helt klart passar det in en måndag!

 

Linda  slänger in ett hololack såhär en måndag. Men ja, vad ska en säga – det är blått, det är flott och hade kunnat få bo i min lacksamling det också!

 

Nu ska jag krypa ner till sonen igen och tanka närhet och gos hela natten lång! Han är ju så söt när han sover! Sov så gott alla!

Tjipp!

 

Kommentarer

  • Lela säger:

    Åh tack snälla för att du uppmärksammade mig utan att jag behövde hojta till:) Det var en fullspäckad dag, hemma en kort stund för att äta middag och sen var jag inte hemma från stallet förrän elva på kvällen. Bara liiiite trött nu när jag sitter på jobbet;)

    2014-09-02 | 07:31:40
    Bloggadress: http://www.lelack.se

Kommentera inlägget här: