NAIL ME

Naglar, naglar, naglar. Omvårdnad, manikyrer, lackningar, nailart - you name it!

Semesterstängt

Kategori: Personligt

Jag har - efter mycket övervägande - bestämt mig för att ta semesterledigt.. Jag vill spendera min tid med Jonathan och med mannen som har semester nu.. Jag vill också slippa känna stress att fixa fram inlägg om vi reser bort någonstans.. 

Därför kommer bloggen att hålla semesterstängt under juli månad. Under tiden kan man - om man vill - följa mig på instagram istället under namnet nailmeblogg. Jag vet inte hur mycket naglar det blir men det blir en salig blandning av allt möjligt i alla fall - och mycket av Pricken.. :) 

(Även Blå Måndag kommer ta sommarpaus om ingen vill vara tillfällig värdinna för det.. Hojta till i kommentarerna i så fall!) 

Jag bjuder på lite sommarbilder som kompensation.. :)  Vi ses igen i augusti! Tjipp! 







Kommentarer

  • Jennifer säger:

    Hoppas ni får en jätteskön sommar!

    Svar: Det har varit finfint även om det känns som om vi farit runt så mycket att vi knappt hunnit med att bara vara med varandra.. Men det är ju också för att det varit så varmt så många dagar har ju inte börjat förrän efter lunch.. ;)
    Tove

    2014-07-01 | 10:58:09
  • Lottsky säger:

    Gör du helt rätt! =) Passa på att njuta av Prickens första sommar och njut av egen ledighet. Ses i augusti! Blått lär ändå hamna på naglarna hos mig men kanske lite mer random då! :)

    Svar: Tack Lottsky! Vi har njutit, och jag har minsann sett att der varit blått hos dig i sommar också.. Hoppas att du hänge på igen nu på måndag.. :)
    Tove

    2014-07-01 | 11:37:02
    Bloggadress: http://lottskypottsky.blogg.se
  • Lottsky säger:

    Lottskypottan har huvvet under armen - glömde ju att säga tack för jättemysiga bilder! :D

    2014-07-01 | 11:37:48
    Bloggadress: http://lottskypottsky.blogg.se
  • Lackert säger:

    Vilka fina bilder men den sista är helt klart favoriten, otroligt fin :) Hoppas ni får en härlig semester

    Svar: Tack så mycket! Jag gillar också den!
    Tove

    2014-07-01 | 20:20:00
    Bloggadress: http://lackert.blogspot.se/
  • Lela säger:

    Gör du helt rätt i, njut av sommaren tillsammans med den nya familjen. Funderar på att göra detsamma när jag går på min semester på fredag.

    Svar: Det har jag gjort! Och tack för fika och presenter när vi var och hälsade på - supermysigt ju!
    Och helt rätt av dig att också semesterstänga även om du har söndagarna kvar!
    Tove

    2014-07-02 | 20:26:13
    Bloggadress: http://www.lelack.se
  • Emma P säger:

    Klart att du ska ha semester och njuta av sommaren, sonen och familjen! Ha en underbar sommar och på återseende i augusti:)

    Svar: Ja, det har varit skönt kan jag lova! :)
    Och ja, på återseende, hoppas att du är med på blå måndag imorgon.. :)
    Tove

    2014-07-13 | 11:59:02
    Bloggadress: http://sminkan.com
  • kerstin säger:

    Klokt med vila! Ha det bäst!

    Svar: Tack! Hoppas du också haft en finfin juli!
    Tove

    2014-07-14 | 19:47:39
    Bloggadress: http://skimmerskuggan.blogspot.com

Kommentera inlägget här: