NAIL ME

Naglar, naglar, naglar. Omvårdnad, manikyrer, lackningar, nailart - you name it!

Grön Onsdag - L.A.Colors - Current

Kategori: Naglar

 Välkommen onsdag!
 Denna vackra onsdag ska ni få se ett mindre vackert lack - i rättvisans namn måste ju även de mindre bra inköpen få visas upp, eller hur? Current från L.A.Colors är ett vårgrönt skimmerlack med antydan till frostfinish. Det innebär, som ni ju kan gissa, att penseldragen gärna vill synas om man inte är försiktig och noga. Dessutom är lacket skirt som attan - efter ett lager hade nageln antagit en mestadels enbart missfärgad ton med lite skimmer på. På bilderna nedan ser ni fyra lager, utan topplack. Torktiden är dock helt okej och färgen är också härlig, men sammantaget blir det inte direkt något högt betyg... Tyvärr. Kanske blir det bättre om man använder någon form av underkläder. Får väl se om jag testar det en dag.. Om ni är sugna på att testa det så kan jag tipsa om att mitt exemplar av lacket är inköpt på Coop Forum men det var ju ett tag sen så jag kan inte på något sätt lova att de fortfarande finns där. Vill ni istället se vackrare gröna lack än detta kan jag rekommendera att surfa vidare till Karin som håller i Grön Onsdag.. Passa på att vara med också vet'ja!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Karin || Vacker & Underbar säger:

    Synd att det var så skirt, kan ju bli läckert med underkläder!

    2014-01-22 | 20:51:52
    Bloggadress: http://vackerunderbar.se

Kommentera inlägget här: