NAIL ME

Naglar, naglar, naglar. Omvårdnad, manikyrer, lackningar, nailart - you name it!

Nail Art Sunday: Tema stjärntecken

Kategori:

Blir ett kort och snabbt inlägg idag, har varit bortrest över helgen och behöver hamna i säng ganska så omgående känner jag.. Men självklart vill jag vara med på Nail Art Sunday idag också.. Idag har det varit ett bestämt tema, nämligen stjärntecken. Jag har varit inne och snokat lite snabbt och än så länge jag har inte sett någon som gjort en långsökt tolkning av temat, inte heller jag..
 
Basen till naglarna är IsaDora Black Galaxy (passande va! =)) och sedan är stjärntecknen målade med guldfärgad akrylfärg. Det är sedan toppat med Seche Vite för hållbarheten, men det gjorde jag nog faktiskt efter att jag tog bilderna. Därför kommer inte basen helt till sin rätt, den är så mycket snyggare när den får vara glasblank, helt jämn och fin.. Men ja, nu blev det som det blev..
 
 
 
 
 
 
För att se mer nailart på temat stjärntecken kan jag varmt rekommendera ett besök hos Lela på Nail Art Sunday, hon har redan lagt upp en länklista! Själv ska jag bara besöka toaletten..kanske badrummet innan den, men bara kanske..;) Tjipp!

Kommentarer

  • Lela säger:

    Vilka fina linjer du fått till med akrylen, ser nästan ut som dekaler:)

    Svar: Tack så mycket! Inga dekaler här inte.. ;)
    Tove

    2013-09-29 | 22:42:41
    Bloggadress: http://www.lelack.se
  • Annefia säger:

    Jättesnyggt! Håller med Lela, imponerande linjer.

    Svar: Tack så mycket! Jag ger credit till min pensel, den är amazing!
    Tove

    2013-09-30 | 04:30:40
    Bloggadress: http://blogg.fialand.com/

Kommentera inlägget här: