NAIL ME

Naglar, naglar, naglar. Omvårdnad, manikyrer, lackningar, nailart - you name it!

Sambeställning från Shoppe Eclecticco

Kategori:

Jag tänkte sno en idé från Elin. Hon höll i en sambeställning som gjorde av ett gäng tjejer i facebookgruppen Lacka-Byt - en härlig grupp med (mestadels) tjejer som delar ett gemensamt intresse för nagellack i alla de former. Det var en riktigt stor sambeställning och Elin publicerade sedan ett inlägg med bilder på alla lacken, något i alla fall jag tyckte var intressant att se.
 
Nu har jag precis hållt i en sambeställning från Shoppe Eclecticco, en Singaporebaserad webshop med nagellack. Precis som Elin tänkte jag därför slänga upp bilder på alla lacken - dock inte dubletter.. Så, håll i hatten - nu blir det bildspam och lack en masse!
 
Alanna Renee: Avada Kedavra - Drink of Despair - Chocolate Frog - Draught of Peace
 
Alanna Renee: Patronus - Hedwig - Dementor - Horcrux
 
Alanna Renee: Fawkes - Stypefy - Butterbeer - Golden Snitch
 
Smitten Polish: Hillary's Dream - Maise Shine: Octopus's Garden - CrowsToes: Cheshire
 
Literary Lacquers: The Course of True Love - Manglaze: Cabron - Emily de Molly: Insomnia - Alanna Renee: Reptar
 
Femme Fatale: Mana Ruby - Incendius
 
De klart populäraste lacken var Chocolate Frog och Incendius. Tyvärr hade Fawkes läckt lite i korken, men det verkade ändå helt okej. Vad som har hänt med Maisie Shine vete fasen, flaskan verkar inte helt full - vet någon om flaskorna brukar vara fullare än så här eller inte? Ser inte ut att ha läckt, men jag har visserligen inte öppnat korken alls. De jag verkligen känner att jag ångrar att jag inte köpte själv också är Insomnia och Cheshire - de ser riktigt härliga ut.
 
 
Medan jag ändå bildspammar så tänkte jag visa upp de fina lacken jag själv köpt också. Först två bilder med lack jag köpt av en av de finaste dårarna jag vet och sedan två bilder med lack jag bara var tvungen att handla när lönen trillade in.. =)
 
Color Club: Beyond - Angel Kiss - Harp On It - Cherubic - Cloud Nine
 
Spoiled: Permission to Proceed - First Class Only - My Saturn Broke Down
 
Depend: #368 - #361 - #366
 
IsaDora: Ocean Crush - Purple Crush - nagelglitter Gekko Green
 
Jag var bara tvungen att köpa Sugar Crush-lacken från IsaDora. De är de första strukturlacken jag äger och jag ÄLSKAR det.. Jag har bara testat Ocean Crush, men det är sjukt snyggt på. Det är dessutom nästan ÄNNU snyggare med topplack på också - vilket underbart djup och blänk det blir i lacket då! Nagelglittret kunde jag inte heller riktigt motstå, vi får väl se hur bra det är blir när jag väl testar. Och när jag ändå var inne och handlade IsaDoralacken så kunde jag inte heller riktigt låta bli att "ooooh":a och "aaaah":a lite över Depends sommarkollektion, så tre lack från den fick också ramla ner i shoppingbagen.
 
Så nu har jag en massa lack hemma att klämma och känna på, och njuta lite av fast inte alla ska få stanna här hemma.. Nu ska det packas in med kärlek och omtanke och sedan skickas till alla nya, förväntansfulla ägare runt om i Sverige! Hoppas de kommer tycka lika bra om lacken som jag gör! <3

Kommentarer

  • Sleepy Elin säger:

    Åh, tänk om jag haft pengar när den här beställningen gjordes... Så många snygga lack som jag också vill ha!

    Svar: Ja, det var många fina lack som dök upp.. Sedan att det inte riktigt var helt smärt/krångelfritt, det var ju en annan sak..
    Tove

    2013-05-28 | 23:43:08
    Bloggadress: http://sleepyelin.blogspot.se/
  • Tove säger:

    Åh det där skulle jag velat vara med på! Måste logga in på facebook och lacka - byt-gruppen lite oftare känner jag.
    För övrigt sjukt avundsjuk, din lyckos! ;)

    Svar: Ja, det bör man göra om man inte ska missa en massa godingar.. =D Ja, det var riktigt najs, även om inte alla lacken var mina..
    Tove

    2013-05-29 | 23:12:34

Kommentera inlägget här: