NAIL ME

Naglar, naglar, naglar. Omvårdnad, manikyrer, lackningar, nailart - you name it!

Nail Art Sunday: Tema Gräsliga Veckan

Kategori:

Denna veckan har det varit Gräsliga Veckan som tema hos LeLack. Jag ÄLSKAR idén - att bara visa upp misslyckade manikyrer.. Självklart skulle även Nail Art Sunday gå i samma tema..

Till skillnad från många (verkar det som) så fotograferar/förevigar jag sällan mina misslyckade manikyrer, så jag har ingen sådan att visa upp.. Därför valde jag att återigen göra min helt egna tolkning av Lela's tema.. (Om det är någon annan som har gjort samma tolkning så har jag inte sett den, har inte hunnit kolla in de andras bidrag än..)

Gräs-liga veckan blev det alltså här.. Däremot kan fjärilen som jag försökte åstadkomma på en av naglarna nog kvala in som helt misslyckad också, sambon frågade till och med vad det var för något.. ;)
 
 
 
 
 
För att se andra manikyrer, mer eller mindre lyckade, så kika in hos Lela vet'ja!
 
 

Kommentarer

  • Sussie säger:

    Hehe, såg inte sambon att det var en fjäril!? Det var jättesöta naglar, speciellt prästkragen var fin! Fast det hade ju förstås varit roligare att de lite misslyckade nail arts, du får börja fotografera dem från och med nu helt enkelt (om du gör några vill säga) :)

    Svar: Jag brukar nog göra om innan de blir klara n'r jag misslyckas, så.. =/ Jag, jag tyckte att de blev ganska söta faktiskt.. :)
    Tove

    2013-05-14 | 20:15:15
    Bloggadress: http://fastnaglad.blogg.se

Kommentera inlägget här: