NAIL ME

Naglar, naglar, naglar. Omvårdnad, manikyrer, lackningar, nailart - you name it!

Blå måndag: Depend 2036

Kategori:

Så, så var det måndag igen. Denna måndagen är dock väldigt ledig för mig, om man bortser från arbetet det är att sätta upp taklister för att få lägenheten klar till mig och sambon.
 
Igår kväll träffade jag hans föräldrar för första gången, och var ju tvungen att ha något fint på naglarna. Efter lite eftertanke och tips från andra nagelnördar bestämde jag mig för ett holo-lack - det går snabbt, kräver inte så mycket jobb, torkar fort och imponerar utan att vara för in your face. Så - sagt och gjort, för att det skulle vara snabbt och enkelt så fick den fina flaskan från Depend återigen komma ut ur lådan och förgylla tillvaron. Tack vare Linda så har jag ju en sådan! Och idag är det ju till och med sol så jag kan show of the goodies!
 
Kvällen gick bra på alla sätt och lacket hjälpte nog i alla fall mig att känna mig mindre nervös! =)
 
 
 
 
 
 
 
Hoppas att ni har en finfin måndag! Är ni sugna på mer blått så kika in hos Linda på Blå Måndag!
 
Ciao!

Kommentarer

  • Sleepy Elin säger:

    Hur glad är inte jag att jag hittade den här finigen i Göteborg!? Oj, vad dina bilder blev bra!

    Svar: Ja, den vill man ju ha. Visserligen inte den starkaste holoeffekten i världen, men absolut tillräckligt bra för att förtjäna en plats hemma i lackhyllan! =)Tack!
    Tove

    2013-03-11 | 12:08:34
    Bloggadress: http://sleepyelin.blogspot.se/
  • Elin/Nailmanic säger:

    Det är allt lite nervöst att träffa killens föräldrar för första gången, man vill ju att de ska älska en :) Det här lacket är så fint! Har inte lyckats hitta ett enda ställe i Jönköping som säljer Depend om man bortser från grundkollektionen då. Så tråkigt!

    Svar: Ja, det var lite nervöst, men nu känns det riktigt bra! Och ja, jag gillar verkligen lacket, men jag hittar inte det här nere heller..=/
    Tove

    2013-03-11 | 12:15:30
    Bloggadress: http://nailmanic.blogspot.se
  • Ann-Sofie säger:

    Vad spännande och kul!
    Ett underbart fint lack med fina regnbågar!

    Svar: Ja, det är finfint faktiskt. Kanske inte den starkaste holoeffekten jag har sett, men ändå ett riktigt bra hololack. Och det faktum att den inte behöver någon aqua fix eller så gör den ju än bättre!
    Tove

    2013-03-11 | 12:41:13
    Bloggadress: http://www.colourit.se/
  • Annefia säger:

    Supersnyggt lack! Skönt att det gick bra hos nya svärföräldrarna också. Tur att han inte gjorde som mitt ex första gången, dumpade mig hos sin föräldrar och åkte och jobbade i stället. Eeek! (det gick bra dock)

    Svar: Ja, det gick bra, men jag är också väldigt nöjd med att han inte gjorde som ditt ex..=D
    Tove

    2013-03-11 | 19:23:50
    Bloggadress: http://blogg.fialand.com/

Kommentera inlägget här: