NAIL ME

Naglar, naglar, naglar. Omvårdnad, manikyrer, lackningar, nailart - you name it!

Grön onsdag: Nailart

Kategori:

Äntligen hemma från sommarstugan och en riktigt härlig början på semestern. Det har renoverats för fullt och naglarna har fått lite stryk tyvärr.. Men men, inget som inte växer ut igen antar jag.
 
Dock har jag inte hunnit med att måla naglarna alls, utan har fått rota lååååångt ner i arkivet för att hitta lite gröna bilder. Idag bjuder jag därför inte på något lack utan på två varianter av en nailart, båda i grönt. Dessa är från den absoluta början av min nagellackskarriär och jag ser stor förbättringspotential i de här bilderna. Men ja, borta är i alla fall mina ducktails till lösnaglar, bara det är en rätt stor förbättring sedan bilderna togs! ;)
 
 
 
 
Det här är en nailart jag gillade väldigt mycket och gjorde flera varianter av, en av favoriterna är nog fortfarande min presentmanikyr som är på samma tema...
 
Vill man se mer grönt så surfar man, som vanligt på onsdagarna, in till vackra, underbara Karin för att kolla in vad de andra deltagarna på Grön Onsdag har hittat på idag.. Själv ska jag packa upp, sortera tvätt och kanske eventuellt förbereda för nästa packning. Eller ja, det är väl vad jag borde göra - troligen kommer jag mest att stupa i säng och sova så gott så! =) Ciao!

Kommentarer

  • Karin || Vacker & Underbar säger:

    Väldigt vackert!

    Svar: Tack!
    Tove

    2013-07-25 | 00:53:25

Kommentera inlägget här: