NAIL ME

Naglar, naglar, naglar. Omvårdnad, manikyrer, lackningar, nailart - you name it!

Flormar - P06

Kategori:

Välkommen till en underbar tisdag! Sista tisdagen innan semestern är det här hemma och jag skiter fullkomligt i om det regnar, blåser, snöar eller haglar - det är en underbar tisdag i alla fall! Märkligt att min sambo verkar ha den inverkan på mig - de flesta dagar blir fantastiska och underbara oavsett vad som händer! All kärlek till honom, han är fantastisk och kanske än bättre - han får mig att känna mig fantastisk! <3
 
Men ja, nu var det lack och inte kärleksförklaringar ni ville se kanske? Well, det ska ni få det också.. Ett underbart härligt, nästan neongult (måste testa över vitt en dag och se hur det blir!) litet lack från en alldeles underbart härlig resa till Turkiet tillsammans med min helt fantastisk moder! Vad hade jag väl varit utan henne? (Ja, lite mer kärleksförklaringar fick ni helt enkelt stå ut med...)
 
 
 
 
 
 
 
På de fyra första bilderna ser ni lacket i glödlampesken, i ett lite instängt utrymme, så bilderna är lite varmare och lite "rödare" än verkligheten. På de två sista bilderna är färgerna dock lite mer "urtvättade" än de egentligen är så jag gissar att verkligheten ligger någonstans mitt mellan..
 
Lacket är inte riktigt överstrykningspennegult (vilket jädra ord va - testa det i Hänga Gubbe en gång vetja!) men åt det hållet, och det är ingen som missar dina naglar med det här lacket på! Det är dessutom lättlackat - till skillnad från de flesta gula lack. Eftersom det är en crelly är det ganska skirt om än välpigmenterat, så på bilderna ser ni fyra lager om jag inte minns helt fel. Dock torkar det snabbt och är väldigt förlåtande så fyra lager kändes ändå helt överkomligt! Som ni kanske ser så är det även Seche Vite på, vilket inte alls behövs för glansen, men för härdningen är det bra! Glansigt är det dock av sig själv..Det här är ett riktigt härligt lack, som jag gärna ska återvända till - så fort det finns tillfälle och/eller avsaknad av otestade lack.. =D
 
Hoppas ni andra får en underbar tisdag ni också! Och att ni har kärlek i era liv - det förtjänar ni! Ciao!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: