NAIL ME

Naglar, naglar, naglar. Omvårdnad, manikyrer, lackningar, nailart - you name it!

Grön onsdag: Gina Tricots Wannabe

Kategori:

Ytterligare ett av mina nya fina lacker får visa upp sig direkt här på bloggen, vad passar väl bättre på det nya påfundet Grön Onsdag hos Karin?
 
Jag har väldigt ont om tid idag, så det blir skakiga mobilbilder från bussresan till jobb och det blir inte så mycket text - jag hoppas att storheten i det här lacket går fram ändå!
 
På naglarna har jag alltså Wannabe från Gina Tricot och min shoppingspree där. Det är ett fantastiskt grönt, intensivt, lack med grönt skimmer i vilket ger det ett härligt djup. Glansen lämnar visserligen lite att önska - det var väldigt fint och glansigt igårkväll när jag lackade på det, men efter en dag har Seche Vites glans ätits upp lite. Men med ett nytt lager lack kommer det nog att passa alldeles utmärkt ikväll.
Det var väldigt lätt att lacka med - jag har två lager på bilderna och det är alldeles opakt och fint, nästan även i motljus. Lacket gled på som smör och flöt inte runt alls, men alla ränder jämnades ut och det efterlämnades inga synliga penseldrag. Ett mycket prisvärt och fint lack - rekommenderas för alla er som funderar på att skaffa gröna lacker att använda på onsdagarna framöver!
 
 
 
 
 
Hoppas ni alla har en fin onsdag - själv ska jag göra mig klar för restaurangbesök nu!
Ciao!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: