NAIL ME

Naglar, naglar, naglar. Omvårdnad, manikyrer, lackningar, nailart - you name it!

Grön onsdag: Flormar Neon N014

Kategori:

Så har det redan hunnit bli onsdag igen - dagarna går snabbt här.
Mycket tid och energi har gått åt till att må ganska kass, men nu har jag bestämt mig för att försöka göra något åt det och annars i alla fall lägga det bakom mig. Vi får väl se hur det går.
 
Men ja, naglar blir det ju ändå. Och onsdag blev det tydligen också. Som ni kanske vet så innebär det ju gröna naglar (tydligt är dock att gröna naglar inte är samma sak som gröna fingrar, mina blommor dör till höger och vänster....=/ )
 
Idag blir det RIKTIGT grönt.  Illande grönt. En fin, härlig neonig grön.
Återigen gör Flormar mig glad och nöjd - lacket är enkelt att lacka med och torkar dessutom snabbt. Lacket hamnar där det ska och det täcker oväntat bra. På bilderna är det två lager och inget överlack. Lacket torkar, liksom de flesta neoner, lite halvmatt, men blir riktigt snyggt med överlack på - det får verkligen färgen att "poppa" och bli riktigt livlig. Med tanke på vad jag fick ge för lacket så är det ett kap! =)
 
 
 
 
 
 
Vill man se mer grönt så kikar man in hos KarinGrön Onsdag!
 
Ciao!

Kommentarer

  • Emma / Nail Lacquer Love säger:

    Åh, vilken härlig grön!

    Svar: Ja, jag gillar den. Det bästa är att den matchar jobbklockan perfekt! =)
    Tove

    2013-02-28 | 08:16:13
    Bloggadress: http://naillacquerlove.blogspot.com/
  • Karin säger:

    Tjusig! Neoner är häftigt tycker jag! =)

    Svar: Ja, jag gillar det också. Starka färger ska det vara! =)
    Tove

    2013-02-28 | 12:56:36
    Bloggadress: http://vackerunderbar.se
  • Ann-Sofie säger:

    Såå vacker och läcker grön färg!! Älskar neon.

    Svar: Ja, jag gillar också det här lacket, framför allt med tanke på att en flaska kostade typ 8 kronor.. =)
    Tove

    2013-02-28 | 14:33:59
    Bloggadress: http://www.colourit.se/

Kommentera inlägget här: