NAIL ME

Naglar, naglar, naglar. Omvårdnad, manikyrer, lackningar, nailart - you name it!

Nytt i samlingen

Kategori:

Tja, återigen är det dags för ett sånt här inlägg. Det finns alldeles för mycket som lockar där ute.
 
 
Först har vi NP08 från Star Nails och Ray-Diant från China Glaze som jag fick av en kollega - bara sådär.
 
Sen en liten beställning från Darling Diva
 
 
Darling Diva - Moon Beam, Firefly och Will-o-the Wisp
 
 
 
Darling Diva - Little Red Corvette och Zen Pool

Lacken kom för ett tag sen, men det är först nu som jag har hunnit swatcha dem på sticka och skriva in dem i min stashlist - två krav för att lacken ska få hamna i lacksamlingen.. =)
 
Vad säger ni, något ni är mer sugna på att se än något annat? Vad ska jag börja med?

Kommentarer

  • Ann-Sofie/Colour it säger:

    Åhhh sååå underbart med vackra lack. :-)
    Jag är väldigt nyfiken på Moon Beam, Little Red Corvette och Zen Pool. :-)

    Svar: Ja, det är riktigt härligt. Och jag väntar på ett paket till, det ska bli minst lika trevligt.. ;) Då kanske, kanske det kan bli Moon Beam på nästa Blå Måndag dådå.. ;)
    Jag har swatchat dem och jag förstår verkligen hypen kring Little Red Corvette - det är makalöst snyggt. Zen Pool får jag nog fnula lite på, blev inte helt nöjd med det på stickan i alla fall.. =)
    Tove

    2013-08-24 | 13:52:53
    Bloggadress: http://www.colourit.se

Kommentera inlägget här: