NAIL ME

Naglar, naglar, naglar. Omvårdnad, manikyrer, lackningar, nailart - you name it!

Nya lack och en vattenmarmorering

Kategori:

Var ute och handlade idag, kom hem med ett nytt busskort, ett par nya skor samt fem vackra lacker - ungefär tusen kronor fattigare. Men jaaaaa, lackerna var ju fina i alla fall! =)
 
Blev en flaska Lady Luck från H&M (ÄNTLIGEN hittade jag det, har letat i flera affärer tidigare utan resultat), Ocean Blue och Purple Gem från Colorama/Maybelline samt Icy Purple och Beetle Green från IsaDora.
 
Självklart kunde jag inte hålla mig, utan var tvungen att testa lackerna lite snabbt. Med Lady Luck och Beetle Green testmålade jag tippar - med mycket gott resultat tycker jag - blir nog en riktig manikyr av det sen. Med Ocean Blue och Purple Gem blev det en vattenmarmorering. De funkade klockrent att marmorera med, men jag är långt ifrån helsåld på färgkombon. Båda lackerna känns dock som om de kommer att ha givna platser i framtida experiment och marmoreringen får duga för en dag på jobbet i alla fall.
 
Här kommer lite bilder, marmoreringen är gjord över ett tunt lager skirt rosa skimmerlack.. (ber om ursäkt för den dåliga rengöringen, skyller på tiden på dygnet och att det väääldigt snart är dags att sova! =))
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Så, vad tycker ni?
Själv är jag som sagt inte såld på färgkombon, men var färg för sig tycker jag är riktigt härliga! Kommer nog som sagt återkomma, både i nya marbles och för sig alldeles själv också!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: