NAIL ME

Naglar, naglar, naglar. Omvårdnad, manikyrer, lackningar, nailart - you name it!

Nationaldagsmanikyr

Kategori:

Självklart krävs något särskilt en dag som denna. Sveriges nationaldag är det ju idag.. Tyvärr har jag inte hunnit GÖRA något särskilt till den här dagen. Därför får det fuskas lite och jag visar upp en manikyr jag gjorde till en fotbollsmatch som Sverige spelade för ett antal år sen. Det funkade faktiskt, Sverige vann! =D Det är dock långt ifrån den bästa manikyren jag har gjort, men jag skyller på att det var länge sen.. ;) Planen är att göra om manikyren idag och lägga upp en uppdaterad version lite senare idag.. Vi får väl se för idag ska jag faktiskt vara ledig. Typiskt! Idag hade man ju tjänat fina pengar om man hade jobbat.. ;) Men för en gångs skull är vi ju lediga båda två så DET ska bli fint! VI får väl se om jag orkar och får klämma in en nailart stund.. =D
 
Hoppas ni andra har en najs nationaldag i alla fall!
Ciao!
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Ann-Sofie/Colour it säger:

    Såååå snyggt! Ha en riktigt bra dag du med!

    Svar: Tack.. Själv är jag inte nöjd med de väldigt ojämna linjerna, men det var ju som sagt ganska länge sen och enbart gjort med lack - inga hjälpmedel så så tejp eller smala penslar eller nåt.. =D
    Tove

    2013-06-06 | 11:58:48
    Bloggadress: http://www.colourit.se

Kommentera inlägget här: