NAIL ME

Naglar, naglar, naglar. Omvårdnad, manikyrer, lackningar, nailart - you name it!

IsaDora: Ancient Ruby

Kategori:

 Återigen ska ni tyvärr få se bilder där jag inte minns så mycket av lacket i sig. Vad jag vet helt säkert är att det är IsaDoras Ancient Runy ni får se, att det är ett vinrött skimmerlack. Vad jag tycker mig minnas är att det är två lager och att det är helt okej lättmålat - jag tycker att det ser ut så på kanterna också. Däremot har jag för mig att det inte var sådär snabbtorkande direkt.. Snyggt är det i alla fall och det står så fint och väntar på mig här hemma, lagom nu till höstens intåg! Skimret i det här lacket alltså - det är så snyggt! Och murrigheten i det här svärtade röda, nästan svarta, skimmerlack är fantastisk! Kärlek på flaska!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Camilla säger:

    Väldigt tjusigt!

    Svar: Ja, men eller hur!
    Tove

    2013-09-05 | 19:52:02
    Bloggadress: http://colorbyte.se
  • Martina - Colourize Me säger:

    Åh, det är ju så jäklarns snyggt. Varför bär jag det inte som en ordentlig manikyr för? Jag har bara snabblackat med det, så jag kan inte räkna det som testat än. Känns det som.

    Svar: Ja, det är snyggt, även om det är mer svärtat än jag hade trott..
    Tove

    2013-09-08 | 00:24:53
    Bloggadress: http://colourize-me.blogspot.com

Kommentera inlägget här: