NAIL ME

Naglar, naglar, naglar. Omvårdnad, manikyrer, lackningar, nailart - you name it!

Blå Måndag: länklista

Kategori:

Idag blev det inte riktigt som tänkt. Har spenderat större delen av dagen under täcket i soffan, snörvlande och tyckande synd om mig själv.. Hatar att vara sådär småsjuk.. Får hoppas det blir bättre till imorgon.
 
Kvällen har däremot spenderats med att skriva jobbansökan och andra viktigheter så idag blir det lite skralare med länklistan. Jag har inte hunnit kommentera, eller ens svara på kommentarer, men prioriterar att få upp länkarna i alla fall.. Den blir lite torftigare än vanligt, men det hoppas jag att ni står ut med den här veckan..
 

Camilla visar Color Club - Hydrangeas Kiss

Sanna visar Nubar - Dusk till Dawn

Linda visar Indigo Banans - Maui

Karin visar Zoya - Phoebe

Angelica visar China Glaze - Mosaic Madness och Kleancolor - Pastel Blue

Nadja visar China Glaze - Liquid Crystal

Sarah visar Polish Revolution - Glitterbox

Sofie visar H&M - Come Along With Me

Fröken Nilsson visar China Glaze - Deviantly Daring

Hanna deltar via Instagram och visar en nailart med blå inslag

Vikab visar IsaDora - Miami Blue

Fru Vesa visar Kleancolor - Metallic Aqua

Bella visar Delush Polish - The Loyal Mrs Bates och OPI Dominant Jeans

 

Hoppas ni har en bra måndag! Tjipp!

Kommentarer

  • Pamsan säger:

    Ojsan, jag glömde att kommentera hos dig igår. Jag var med. Krya på dig!

    2013-09-03 | 10:23:20
    Bloggadress: http://pamsan.wordpress.com

Kommentera inlägget här: