NAIL ME

Naglar, naglar, naglar. Omvårdnad, manikyrer, lackningar, nailart - you name it!

Blå Måndag: länklista

Kategori:

Gud vad roligt, ni var otroligt många som var med idag! I love it!
Och idag har jag orkat surfa runt och kommentera hos er, och svara på era kommentarer dessutom - just nu är det mest berg i berg-och-dal-banan, och det på det bra sättet! Nu väntar jag bara på ringen på fingret på riktigt, det kommer nog kännas ännu mer på riktigt då! Och så längtar jag till typ mitten av november, då kommer det hända grejjer minsann! Och bra grejjer dessutom! Wiie!
 
Men ja, tillbaka till er nu då, det är ju ändå ni som gör Blå Måndag till vad det är! <3
 

Anki deltar med ett skirt jellylack som kanske hade tjänat på underkläder. Men blått är det, och en fin blå färg dessutom. Anki är debutant på Blå Måndag, så in och ge henne lite välkomnande kärlek vet'ja!

Helena visar en goding som fått stå på hyllan alldeles för länge - varför blir det alltid så kan man fråga sig. Färgen drar visserligen mot lila, men vem har vare sig tid eller lust att vara knusslig? Snyggt är det ju och helt klart blått!

Lottsky visar upp ett kungsblått lack, dessutom med en tjusig accentnagel. Tydligen luktar lacket blommor också - minsann!

Camilla fortsätter med sitt dubbeltema och lyckas otroligt väl idag också! Riktigt snyggt, och inte bara för att det är blått! Vilken nailart!

Annelie är med med ett blått lack från Viva la Diva. Härligt snyggt turkosblått och man får nästan lite flashback tillbaka till sommaren - det är ju aldrig fel!

Bam visar upp sin nya kärlek - och visst förstår man henne! Det där lacket kan man helt klart falla huvudstupa för! 

Emma visar upp ett blått glitterlack med härligt djup. Att ett så snyggt lack dessutom har bra kvalitutta och formula - det är ju helt fantastiskt!

Amy visar ett lack från Simpsonskollektionen. Även här ser man ju klart och tydligt var inspirationen kommer ifrån - jag tänkte faktiskt Simpsons första gången jag såg lacket, utan att ha läst någonting!

Malin visar upp ett av mina favoritlack från sommaren som gick - ett alldeles underbart, härligt strukturlack som jag själv visade på Blå Måndag för ett par veckor sen! Love it!

Amelia visar ett lite nyare strukturlack med mer glitter i - jag antar att det är en smakfråga vad man gillar bäst. Amelia är också debutant idag - så in och välkomna henne också till Blå Måndag vet jag!

Karin visar upp ett "franskt" lack från Color Club. Snyggt, snyggt, snyggt men jobbigt, jobbigt, jobbigt.. =/

Blowfish visar i sin tur ett engelskt lack, fast på riktigt den här gången. Även här visas det struktur - det har verkligen blivit en megatrend.. Och visst är det tjusigt!

Vikab ger er ett multikromt lack med massor av färgskiftningar och dessutom ett härligt skimmer/glitter.

Linda visar ett helt sjukt snyggt lack som hon fick i överraskningspresent av en kompis - vilken present! En vintrig glitterbomb var det någon som sa, och den beskrivningen är ju på pricken!

Pamsan visar strängglitter. Precis som Helena tvivlar Pamsan på min generositet och förmåga att "se mellan fingrarna".. Blått glitter är ju också blått, och helt klart godkänt! Hade dock gärna sett det här lacket över svart som IsaDora rekommenderar - kan vi få en repris Pamsan?

 

 

Som vanligt - om det skulle vara något fel på länkarna, om jag har missat någon eller om det är någon som hoppar in den sista timmen så hojta till så fixar jag till det imorgon! Nu ska jag nanna kudde! Tjipp!

Kommentarer

  • Anki säger:

    Tack för härligt välkomnande. Tror inte länken in till mej funkar, men adressen är denna.
    www.annkicki.blogspot.com

    Svar: Ah, din länk funkar nu.. Jag hade lyckats peta in ett mellanslag i slutet på länken och det gillade inte bloggen tydligen.. Tack för upplysningen!
    Tove

    2013-10-01 | 07:59:28
    Bloggadress: http://www.annkicki.blogspot.com

Kommentera inlägget här: