NAIL ME

Naglar, naglar, naglar. Omvårdnad, manikyrer, lackningar, nailart - you name it!

Blå Måndag: länklista

Kategori:

Först är mitt eget Blå Måndag-inlägg sent uppe och nu kommer länklistan tidigt? Vad har hänt egentligen? Jo, jag är trött och sliten efter en överjävlig vecka förra veckan, både jobbmässigt och privat. Därför tänker jag helt enkelt - i ren protest - gå och lägga mig nu! Men ja, först länklistan i vanlig ordning.
 

Linda visar ett übertjusigt glitterlack som jag är sååå sugen på!

Emma visar ett multikromt glitterlack med väldigt tydliga färgskiftningar, bland annat i blått så klart!

Elin längtade tydligen efter regn och jag vet visserligen inte hur det varit där hon bor, men här har det regnat hela dagen.. Jag gillar dock lacket ändå!

Sjuklingen Karin visar ett blingbling-lack som jag egentligen upplever som mer grönt än blått men det finns ju helt klart blått i det och vem har tid att vara knusslig egentligen? Det är livet för kort för tycker jag!

Camilla visar ett härligt, somrigt lack. Hon har tydligen inte haft regn idag i alla fall.. *avis* Även om lacket är vårigt/somrigt så var det jäkligt snyggt - får nog ge mig ut på jakt!

Emma kör med holo! En måndag! Och inte ens en måndag som för mig är en fredag. Världen är lite upp och ner - men lacket är värt det!

Sanna visar visar ett azurblått lack som kanske är frostigt, kanske inte. Härlig nyans i alla fall!

Malin visar ett matt blålila lack ur en härlig serie som vi i alla fall är två om att önska oss fler lack i!

Ulrika debuterar på Blå Måndag hos mig. Just nu kör hon rumpvecka deluxe! Sånt gillar jag, och sambon! ;) Först ut är en liten aprumpa minsann.. Det är definitivt ett lack jag är lite sugen på att införskaffa jag också!

Vikab bidrar med en CocaColabil under isen - eller hur var det nu? Tåg kanske? Snyggt lack är det i alla fall!

 

Om jag har missat något, länkat fel eller om ni kanske (som jag brukade) får upp ert inlägg efter detta inlägget postas så hojta till så lägger jag in er i länklistan och rättar eventuella fel imorgon! Sleep tight, don't let the bedbugs bite! Tjipp!

 

Det blev lite fler som ville vara med! Roligt!

Kerstin visar ett för mig nytt lack från H&M som jag nog måste spana in!

Fröken Nilsson visar ett härligt ljusblått lack med överraskningsglitter..

Alexandra visar dagen till ära ett otroligt tjusigt lack från down under..

Pamsan kör dubbelt upp med blått och duokromt på en och samma gång. Temavecka på gång, in och spana!

Kommentarer

  • Alexandra säger:

    Jag var också med :D

    Svar: Kul!Jag lägger till dig i listan!
    Tove

    2013-09-09 | 23:10:31
    Bloggadress: http://www.tennnails.blogspot.se
  • Pamsan säger:

    Har redan skrivit i ditt blåa inlägg men skriver här med. :) Jag var med igår med en duokrom goding. :)

    2013-09-10 | 09:41:53
    Bloggadress: http://pamsan.wordpress.com
  • Malin säger:

    Tack för denna blåa måndag! :)
    Jag har nominerat dig till en blog award! :D
    http://enmammasnaglar.blogg.se/2013/september/blog-award.html

    Svar: Tack så mycket! =D
    Tove

    2013-09-10 | 19:57:15
    Bloggadress: http://enmammasnaglar.blogg.se

Kommentera inlägget här: