NAIL ME

Naglar, naglar, naglar. Omvårdnad, manikyrer, lackningar, nailart - you name it!

Blå Måndag - länklista

Kategori:

Jaha, då blev det länklista typ ett dygn "för sent" idag dådå - hoppas ni känner er okej med det. Annars får ni väl slå mig på fingrarna när vi kanske ses en dag. ;) Igår var vi totalt elva personer som lackade blått (och som ville vara med på Blå Måndag såklart, annars finns det nog en hel hög till - bland annat min mamma som jag ju lyckats dra ner i nagellacksträsket.) Superroligt.
 

Karin blottar lite på bloggen – däremot inte sig själv utan smurfpenisar. Men ja, vad fasen – är de så snygga kan man väl tillåta smurfarna att blotta sig lite då och då? Ett lack till på önskelistan – tack för det Karin!

 

Malin visar ett lack som hon blev lite besviken på. Själv gillar jag det skarpt. Himmelsblått även här, även om det inte alls är samma nyans - jag tror att Malin också är en MFFare innerst inne.. ;)

 

Sanna visar ett sandlack från OPI som vi visserligen kanske sett innan men gör det egentligen något när vi pratar snygga lack? För den kategorin kvalar ju det här lacket in i i alla fall!

 

Blowfish ger er en blå manikyr med glitter från Different Dimensions. Att det har muntrat upp henne har jag inga som helst problem att förstå!

 

Linda visar också ett lack från samma kollektion som Sanna, dock inte samma lack. Jag är ju en sucker för dessa lite dammiga, mörka lack – framför allt nu under sommaren – så det här gillade jag skarpt!

 

Tennnails recenserar ett lack från ett för mig okänt märke – Rainbow Honey – som tydligen var lättare att måla med än att fotografera. Själv gillade jag i alla fall färgen som den ser ut på bilderna!

 

Nadja har gjort en superfin gradient. Hennes beskrivning "stjärnbeströdd iskall vinterhimmel" var nog precis den beskrivning jag letade efter men inte kom på.

 

Fröken Nilsson visar ett otroligt snyggt lack från Kiko som jag blir lite sugen på. Får se om man kan skicka en order med mamma som åker till Malta snart..

 

Pamsan visar ett multikromt kameleontlack, som jag gillar skarpt! Och hon har verkligen lyckats fånga alla färger i sina bilder – grymt jobbat!

 

Sandra visar ett lack som får högsta betyg, vilket jag verkligen förstår – vilket lack! Allt ser underbart ut och formulan verkar vara bra dessutom! Wishlist!

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: