NAIL ME

Naglar, naglar, naglar. Omvårdnad, manikyrer, lackningar, nailart - you name it!

Blå Måndag: länklista

Kategori:

Ja, så var det då dags.. Eller egentligen kanske lite mer än dags, men nu kommer i alla fall Blå Måndags länklista. Jag var fruktansvärt trött efter jobbet igår och däckade med huvudet i sambons knä klockan nio... Så kan det gå ibland.. Men länklista ska det ju så klart bli, så den får komma idag istället..
 
Precis som förutspått blev det inte lika många deltagare som vanligt, med tanke på United In Green. Och vet ni? Det gör mig ingenting - Karins initiativ United in Green är underbart bra och viktigt och om folk väljer att köra grönt istället för blått den här måndagen så gör det mig nästan bara glad! För er som missat hela grejjen - in och läs hos Karin vad det handlar om!
 
Men ja, till er som nu var med då..
 

Sanna  visar er ett blått lack från Kiko på nyfilade naglar. Jag håller med om att färgen är superfin!

Malin  visar upp ett av China Glazes höstlack på sin nya blogg. Riktigt tjusigt måste jag säga!

Alexandra  visar ett blårosa lack från Picture Polish. Vilken snajdig övergång från United in Pink till Blå Måndag.

Lottsky  visar upp en prickig manikyr med ett härligt mörkblått lack lack från Nubar.

Linda  visar ett så jädrans underbart lack från Darling Diva som jag bara älskar! Det här står på min önskelista, men var tyvärr slut när jag beställde från DD sist..

Kerstin  glider in med en tjusig dammigt mörkblå från Depend. Depend har en jäkla massa snygga lack faktiskt..

Camilla  slänger in lite kvarkar från Chirality. Ett tjusigt, lite dämpat, blålila hololack. Jag förstår att hon är kär i det!

Fröken Nilsson  bidrar med ett lack från ett för mig okänt märke, Esmaltes da Kelly. Helt klart blått nog för Blå Måndag i alla fall!

Rutan_S på Instagram deltar med en macrobild på LA Girl 3D Effect Brilliant Blue.

Anders  deltar med ett lack från Picture Polish och är med det med i både Blå Måndag och United in Green. Tjusigt! Och med den kärleksförklaringen till sin sambo dessutom... <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: